hunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Millesmammi

har altid sagt det er synd at give hunde tøj på - men vi har en lille pomeranian, med tyk pels, men han er allerede begyndt at ryste og nogengange pive når han er ude, er det så stadig synd at give ham bare lidt på her når det bliver rigtig koldt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Lotus86

Millesmammi skriver:

har altid sagt det er synd at give hunde tøj på - men vi har en lille pomeranian, med tyk pels, men han er allerede begyndt at ryste og nogengange pive når han er ude, er det så stadig synd at give ham bare lidt på her når det bliver rigtig koldt ?

Nej det synes jeg bestemt ikke det er. Jeg er også imod at man giver hunde tøj på fordi det ser sødt ud, men når det er fordi de fryser, så synes jeg det er helt okay, det er jo en lille hund i har, og maven er tæt på den kolde jord, så jeg ville helt klart give den noget på, der dækker maven.

Anmeld

2. november 2010

Tystys14

Hvis han ryster og virkelig fryser, kan du blive nød til det, ellers kan din lille vuf ende med en forkølelse, eller lungebetændelse og det ville være endnu mere synd ;o)

Har selv en lille chinese crested, og hende er vi også nød til at give tøj på ;o) om sommeren er det jo ikke nødvendigt, så der kunne vi ikke drømme om det.

Giv ham tøj på hvis han fryser  kan godt være du er imod det, men man skal tænke på om de blive syge, i så fald er det ikke for din fornøjelse men for helbredet ;o) (dyr er ikke påklædningsdukker)

knus her fra ;o)

Anmeld

2. november 2010

SussieThyssen

Millesmammi skriver:

Det er ikke fordi han fryser..men hans stofskifte der øges når det enten bliver koldt eller de bliver nervøse. Og det forøgede stofskifte får dem til at ryste..ikke kulden. Altså hvis den har en ordentlig vinterpels.
Så du behøver ikke pakke den ind

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2010

Dictes mor

Du kan jo købe et dækken istedet for tøj.

Anmeld

2. november 2010

Tystys14

Dictes mor skriver:

Du kan jo købe et dækken istedet for tøj.

God ide ;o)

Anmeld

2. november 2010

Mor til prinsessen :-)

jeg er også imod at give hunde tøj på.... Men i de situationer ville jeg også bestemst give min hund en jakke/frakke eller hvad det hedder hehe..... Synes det ville være ærgeligt hvis man ikke kunne gå ture fordi hunden ikke ville ud fordi det er koldt.
Og der kan jo bare findes noget som ikke skriger en i øjnene.....:-)

Anmeld

2. november 2010

Mikkel's mor <3

har også altid været imod at give hunde tøj på, men efter vi fik vores mops sidste år og efter den vinter vi havde, har jeg ændret mening, og nu nægter han simpelthen at gå ud, unden at have  hans jakke på hvis det regner eller er koldt, til tider han kan finde på at komme gående med den i munden når han vil ud og gå
så hvis de fryser
eller hvis det bare er for pynt og dit behov  men det lyder det jo ikke til så syntes du skal gøre det..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2010

Millesmammi

Jennifer skriver:

har også altid været imod at give hunde tøj på, men efter vi fik vores mops sidste år og efter den vinter vi havde, har jeg ændret mening, og nu nægter han simpelthen at gå ud, unden at have  hans jakke på hvis det regner eller er koldt, til tider han kan finde på at komme gående med den i munden når han vil ud og gå
så hvis de fryser
eller hvis det bare er for pynt og dit behov  men det lyder det jo ikke til så syntes du skal gøre det..

ej hvor er den sød .

Anmeld

2. november 2010

Mikkel's mor <3

Millesmammi skriver:

ej hvor er den sød .

Tak  ja han er nu dejlig<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.