Adventgaver og kirketid <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Shibby

Hvad giver i i adventsgaver og tager i ungerne med i kirke?

Uhh..Nissetiden nærmer sig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Ryberg

Lasse er kun 6 mdr. så jeg giver ikke ham adventsgaver eller kalendergaver i år......

og jeg har heller ikke været den store kirkegrænger i juletiden... eller generelt  

Anmeld

2. november 2010

Shibby

Ah ok..6 mdr og adventsgave

Går heller ikk i kirke,men tænkte det var hyggeligt ved juletid ^^

Anmeld

2. november 2010

SussieThyssen

Shibby skriver:

Hos os får de små kalendergaver indtil de selv bestemmer om de hellere vil have adventsgaver.
Og nej..vi går ikke i kirke..vi er ikke kristne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2010

henh01

Vi går på kirkegården hver advent og besøger familien der. Derudover går vi i kirken hvert år juleaften. Det er simpelthen så hyggeligt,. fredfuldt og skønt. Det sætter bestemt prikken over i'et på min julestemning. Har min datter på 6 år med - kun 1 år er vi udeblevet og det var fordi hun skulle hos sin far og jeg skulle hos svigerfamilien.

Min datter har fået kalendergaver de sidste par år og får det igen i år - sidste gang, tror jeg. Hun får maling til sten, sådan nogle bamser hun samler på, krea sæt til at lave hårbøjler mv, vinduesmaling osv. Køber nok nogle ting til skolen, bøger osv også.. ELSKER JUL!

Anmeld

2. november 2010

betski

Shibby skriver:

I advendsgaver får min datter noget tøj eller legetøj afhængig af hvad jeg lige falder over.

Hun skal ikke med i kirke, da hun i år er hos sin far. Men sidste år var hun med. Ikke fordi hun havde lyst, men mest fordi jeg rigtig gerne ville have hende med. Synes det er en skøn tradition og håber jeg kan bringe den videre til hende

Anmeld

2. november 2010

Lone Jakobsen

åh ville rigtigt gerne i kirke til jul, men har ikke helt fået det trumfet igennem herhjemme endnu måske i år

børnene får adventsgaver

Anmeld

2. november 2010

Vidunderligeunger

SussieThyssen skriver:

Hos os får de små kalendergaver indtil de selv bestemmer om de hellere vil have adventsgaver.
Og nej..vi går ikke i kirke..vi er ikke kristne.

Kærligst
Sussie

det behøver man jo heller ikke være for at gå i kirke  

Vi er heller ikke kristne. Jeg kommer ud af et indre missionsk miljø, men har ikke taget det med.. Jeg går i kirke, fordi det ligesom, for mig, giver en slags ro og det får mange følelser frem når ejg sidder der blandt en masse mennesker og synger Kniber næsten altid en lille tåre hehe...

Til ts: jeg håber vi kan få enten min svigerfar (som ik gider kirke) til at passe Alberte, der til den tid er 7 mdr.... 

adventsgaver - nej kun til manden

Anmeld

2. november 2010

>>Carina<<

Magnus er lige fyldt 1 år idag så han får først næste år. Ved ik med min kærestes på 7&13. Sidste år fik de kalendergaver.
Årh går normalt kun i kirke til dåb, bryllup, begravelse og konfirmation men der ER bare noget særligt ved det til jul. Desværre syns jeg det er svært at få tid til det juleaften.
Men tænk engang: komme ud fra kirken hvo man har sunget julesalmer, sneen daler stille ned og så ved man at man ska hjem og hygge resten af dagen. Ahh

Anmeld

3. november 2010

TbCp

Liva får en lille gave hver dag. Vi havde overvejet at købe en bondegård, som hun så skulle have 1. dec. og så et dyr eller to hver dag derefter.

I år kommer jeg nok i kirke, der er vi ved mine svigerforældre og min svigermor vil gerne i kirke, så jeg tager nok med.... men Liva må bliver hjemme i år tror jeg, hun har stadig ikke ro nok i rumpen til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.