Mandelgave????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.113 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Lærke & Lucas

Er der nogen her inden der har nogen gode foreslag til en mandelgave, det skal ikke være slik/chokolade..
Ved godt det er lidt tideligt men vil gerne være i god tid. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

ekzunz

Er det kun til voksne eller skal den også kunne bruges til børn??

Sidste år vandt min gemal mandelgaven, og det var sådan en æske med 2 bio-billetter og guf-billetter. Det synes jeg er en rigtig god ide (altså ikke at vi har været i biffen endnu...)

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I min familie er det ofte et spil eller lignene, som vi kan lege med efter gaverne.

Man kan tit få sådan nogen små-æske-spil, der koster omkring en 100 kr Det plejer at være et hit.

Anmeld

2. november 2010

sismofutten

De sidste par år, har Bog & Ide (mener jeg), haft årets mandelgave - det er en gave både til voksne og børn, og det gode ved den er, at selv den der køber den, ved ikke hvad der er i :-)

Anmeld

2. november 2010

Lærke & Lucas

Znuzke skriver:

Er det kun til voksne eller skal den også kunne bruges til børn??

Sidste år vandt min gemal mandelgaven, og det var sådan en æske med 2 bio-billetter og guf-billetter. Det synes jeg er en rigtig god ide (altså ikke at vi har været i biffen endnu...)

Nok kun voksne. Det ælste barn vil vare 1½ år til Jul. Men det var da en god ide med bio. billeter.

Anmeld

2. november 2010

Lærke & Lucas

Zafir skriver:

I min familie er det ofte et spil eller lignene, som vi kan lege med efter gaverne.

Man kan tit få sådan nogen små-æske-spil, der koster omkring en 100 kr Det plejer at være et hit.

Det var måske os en idé. Tak for svar.

Anmeld

2. november 2010

Lærke & Lucas

Zafir skriver:

Det var måske os en idé. Tak for svar.

Anmeld

2. november 2010

Fru.Mäes <3

I vores familie er der 3 mandelgaver, da vi er så mange

Der er altid en børnegave: En bog, papir og farveblyanter, billig børnecd osv.

Også er der 2 voksegaver: Det kan være en vildt lækker sæbe, en voksencd, en sjov bog med åndssvage ting som gåder eller små lege osv.

Tigeren eller søsterne grene, plejer at være et hit i vores familie..

Anmeld

18. november 2010

tinasmor

Jeg står for mandelgaven, så jeg opper den lige for at se om der er flere med gode ideer.

Anmeld

18. november 2010

Valle81

Lærke 2009 skriver:

Er der nogen her inden der har nogen gode foreslag til en mandelgave, det skal ikke være slik/chokolade..
Ved godt det er lidt tideligt men vil gerne være i god tid. hehe

Jeg plejer altid at finde at godt "familie" spil som kan spilles af alle aldre så vi kan spille lidt:0) Og så er der altid når der kommer unger på besøg:0)

Ellers en biografbillet eller sådan:0)

Men det kommer jo meget an på budgettet, nogle har mandelgave til en 50'er andre går amok:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.