Nogen der har erfaring med Xenical?! slankepille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.838 visninger
41 svar
3 synes godt om
2. november 2010

Anonym trådstarter

Hey tøser...

Ja jeg er faldet over det her produkt som skulle minde lidt om reductil... Jeg er 170 og vejer 68kg.. vil så gerne smide de sidste 5-8kg men ligemeget hvor sundt jeg spiser og motionerer sker der NADA.. der er ret så irriterende..Jeg er ikke tyk synes jeg men ja jeg vil bare have det så meget bedre med mig selv hvis de sidste kg røg i skraldespanden..

Vil derfor høre om der er nogen der har prøvet dem eller hør om resultater?!

Burde man stoppe projekt baby imellemtiden?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

LilyMarleen

Anonym skriver:

Hey tøser...

Ja jeg er faldet over det her produkt som skulle minde lidt om reductil... Jeg er 170 og vejer 68kg.. vil så gerne smide de sidste 5-8kg men ligemeget hvor sundt jeg spiser og motionerer sker der NADA.. der er ret så irriterende..Jeg er ikke tyk synes jeg men ja jeg vil bare have det så meget bedre med mig selv hvis de sidste kg røg i skraldespanden..

Jeg syntes det lyder vanvittigt at du vil tabe dig så meget!..

Anmeld

2. november 2010

lisesp83

Anonym skriver:

Hey tøser...

Skal man ikke have en vis BMI for at tage slankepiller?

Kan godt se det er en mulig let løsning, men du er jo overhovedet ikke overvægtig. Og tror det virkelig kræver tålmodighed, mht at spise sundt og motionere.

Jeg har skam også lige 5 kilo jeg gerne vil af med, som sidder på maven efter graviditeten. Men jeg tør ikke tage slankepiller, de har jo bivirkninger som alt andet "medicin".

Tror også det handler om, hvor meget man vil kæmpe. ..

(hilsen Lise, som nok ikke kæmper nok, haha)

Anmeld

2. november 2010

Isabeau2206

Anonym skriver:

Hey tøser...

Lad endelig være! Når du er nede på den vægt, du gerne vil, efter og ha´ taget slankepiller og så stopper med dem, så kan du risikere og ta´ dobbelt så mange kilo på igen. Har selv prøvet

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

LilyMarleen skriver:

Jeg syntes det lyder vanvittigt at du vil tabe dig så meget!..

hmm måske.. men nu er du jo mig selv der bestemmer

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Skal man ikke have en vis BMI for at tage slankepiller?

Kan godt se det er en mulig let løsning, men du er jo overhovedet ikke overvægtig. Og tror det virkelig kræver tålmodighed, mht at spise sundt og motionere.

Jeg har skam også lige 5 kilo jeg gerne vil af med, som sidder på maven efter graviditeten. Men jeg tør ikke tage slankepiller, de har jo bivirkninger som alt andet "medicin".

Tror også det handler om, hvor meget man vil kæmpe. ..

(hilsen Lise, som nok ikke kæmper nok, haha)

åha jeg ved det godt... men nu har jeg prøvet i over 1 år og gør virkelig alt hvad jeg kan.. synes bare det er en klods om benet..

Men ja bivirkningerne er også det der afholder mig fra det indtil videre..

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

Isabeau2206 skriver:

Lad endelig være! Når du er nede på den vægt, du gerne vil, efter og ha´ taget slankepiller og så stopper med dem, så kan du risikere og ta´ dobbelt så mange kilo på igen. Har selv prøvet

Ja det ønsker jeg jo ikke... hvilke tog du da?!

Anmeld

2. november 2010

RiUL

Anonym skriver:

Hey tøser...

Jeg tror jeg har læst om xenical, jeg har selv prøvet reductil (dog ikke som recept fra lægen, men "ulovligt" fra tyskland) Og jeg synes ikke det virker. Tror kun disse slankepiller virker hvis man er overvægtig, og det er du jo ikke.. Så drop de sk*de slankepiller, og dyrk noget motion og spis sundt i stedet, så skal man nok tabe dellerne

Anmeld

2. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Hey tøser...

De hjælper kun hvis du er overvægtig og det er du ikke...tror måske du skal arbejde mere med noget indeni dig og seå bagefter se om det ydre virkelig er et problem, er det det, så er der kun en eneste vej og det er motion og sund kost.

Anmeld

2. november 2010

Anonym trådstarter

rikkebw skriver:

Jeg tror jeg har læst om xenical, jeg har selv prøvet reductil (dog ikke som recept fra lægen, men "ulovligt" fra tyskland) Og jeg synes ikke det virker. Tror kun disse slankepiller virker hvis man er overvægtig, og det er du jo ikke.. Så drop de sk*de slankepiller, og dyrk noget motion og spis sundt i stedet, så skal man nok tabe dellerne

jamen jeg spiser jo sudnt og motionere.. der sker bare zipcode...

Hmm men kan godt være de kun virker på overvægtige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.