Hvordan defineres uregelmæssige menstuationer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Barejegsnartergravid

Jeg sad lige og tænkte på, hvornår går ens menstuationer under kategorien uregelmæssige. Jeg kører på 5. måned af pb, og mine menstruationer har været:

Maj - 30 dag - Juni 29 dage - juli 28 dage - august 28 dage - september 30 dage og nu oktober 31 dage.

Vil de defineres som uregelmæssige, håber nogen ved det har prøvet at søge på det, men kan ikke helt finde ud af det.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Isabeau2206

Jeg sad lige og tænkte på, hvornår går ens menstuationer under kategorien uregelmæssige. Jeg kører på 5. måned af pb, og mine menstruationer har været:

Maj - 30 dag - Juni 29 dage - juli 28 dage - august 28 dage - september 30 dage og nu oktober 31 dage.

Vil de defineres som uregelmæssige, håber nogen ved det har prøvet at søge på det, men kan ikke helt finde ud af det.

På forhånd tak

Jeg vil ikke definere (stavemåde?) det som uregelmæssig. Jeg tager p-piller, tager den første om mandagen og sidste om søndagen, og nogle gange kommer min mens. om onsdagen, nogle gange først fredag. Men den blír´ så stoppet igen af p-pille opstart om mandagen.

Anmeld

2. november 2010

Stepmom87

Jeg vil ikke mene at den er uregelmæssig, ikke når den ikke forskyder sig mere end et par dage.. Derimod hvis der lige pludselig går 28 dage, så 35 dage og så 20 dage f.eks. så er den uregelmæssig.

Anmeld

2. november 2010

Barejegsnartergravid

Årh tusind tak for svar. Det er jeg glad for den så ikke er, man har bare så mange bekymringer, som man ikke troede man skulle gå op i i det her pb. Men tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.