Barbapapa vågelampe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.866 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Hansen97

Ja denne... Nogen der har erfaringer med den?? Og kan hun godt bruge den selvom hun bliver 3 nu? Vil give hende den som belønning for at aflevere sutten...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Hansen97

Ingen??

Anmeld

2. november 2010

ChatH

112233 skriver:

Ja denne... Nogen der har erfaringer med den?? Og kan hun godt bruge den selvom hun bliver 3 nu? Vil give hende den som belønning for at aflevere sutten...

mine tøser har stadig lys tændt om natten så her ville det fungere fint

mht belønning for sutten tænker jeg blot om det ikke skal være en ting hunkan erstatte sutten med en dukke eller andet i den dur? hvis du forstår..

den der er bare for sød men ville nok ikke vælge den som belønning for sutten men som et musthave

Anmeld

2. november 2010

Mette.

112233 skriver:

Vi har lige fået den i gave og den er rigtig fin. Min datter er dog kun 6 måneder og forstår den ikke rigtigt andet hun synes den er sjov når den lyser i mørket. Men den er god hvis vi skal op om natten, da den så ikke vækker så meget.

Jeg har en veninde hvis to-årige datter har den - her er den altså rigtig god, fordi hun selv kan tænde/slukke den og have den med sig overalt. Fx hvis de har bygget en hule eller i bilen hvis man skal køre når det er mørkt. Så ja, jeg tror sagtens hun kan få glæde af den selvom hun er 3 år.

Anmeld

2. november 2010

Hansen97

Tak for svar!

Ja det er et must have.. tænkte bare at hun kunne forbinde det med "istedet for".. hun har alt i dukker og bamser.. men måske jeg skal snakke med hende om hvad hun kunne tænke sig lidt mere... hun har jo også fødselsdag og det er snart jul.. det hele skal gå op...

Anmeld

2. november 2010

ChatH

112233 skriver:

Tak for svar!

Ja det er et must have.. tænkte bare at hun kunne forbinde det med "istedet for".. hun har alt i dukker og bamser.. men måske jeg skal snakke med hende om hvad hun kunne tænke sig lidt mere... hun har jo også fødselsdag og det er snart jul.. det hele skal gå op...

ja det er med at få det hele til at gå op i en større enhed. vores tøser havde også alt i dukker og bamser, men de valgte selv en barbie dukke og afleverede sutterne i legetøjsbutikken, og den dukke er noget særligt. men det kommer jo også an på barnet

Anmeld

2. november 2010

karina pigen

jeg har først termin den 5 januar og med mit første barn.. så har ingen erfaringer med belønninger.. ( øv bubbers badekar ik findes mere der røg mine sutter hen) meen lampen har jeg købt synes simpelhen den er for smart ... og så er det barbapapa...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.