Udslæt.. Nogle bud? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Polkaprik

Hej tøser

Min datter fik i går lige pludselig dette udslæt hen over lænden. Hun har aldrig haft udslæt før og har ikke spist, drukket eller været i kontakt med noget nyt.

Nogen der har et bud på hvad det kan være? Det klør ikke eller genere hende på nogen måde..

Knuz Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Polkaprik

Det er nu blevet lidt værre siden igår. Blærene er vokset men det har ikke bredt sig.

Slet ingen der har set noget lignende?

Knuz Michelle - der overvejer om der kræver en tur til lægen selvom de siger vi bare skal se tiden an...

Anmeld

3. november 2010

A.

det ser ikke rart ud var det på hænder eller fødder så vil jeg gætte på hånd mund sygdom

Anmeld

3. november 2010

LRJ

Polkaprik skriver:

Det er nu blevet lidt værre siden igår. Blærene er vokset men det har ikke bredt sig.

Slet ingen der har set noget lignende?

Knuz Michelle - der overvejer om der kræver en tur til lægen selvom de siger vi bare skal se tiden an...

hva med fod og hånd syge hedder den ikk det ?

Anmeld

3. november 2010

Low

Det er gået stærkt. Jeg aner ikke lige hvad det er men tror det er en god idé at tage forbi lægen i dag for jeg synes at det er vokset stærkt. Klør det på hende?

Anmeld

3. november 2010

LRJ

A. skriver:

det ser ikke rart ud var det på hænder eller fødder så vil jeg gætte på hånd mund sygdom

det ligner meget det og det kan sidde andre steder end hænder, mund og fødder taler af erfaring

Anmeld

3. november 2010

DLM

måske et bud på hvad det kan være?

http://www.laegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=747/sprog=1/grp=2/menu=1/

Anmeld

3. november 2010

Polkaprik

Tusind tak for jeres svar.

Hun har det kun på lænden og er slet ikke generet af det. Så jeg har slet ikke tænkt på hånd mund... Vandvorter kender jeg og er sikker på at det ikke er det. Men kender I det at når lægen har sagt at man skal vente i et par dage, kan man ikke lide at ringe igen før tid?... Men mon ikke jeg skal give lægen et ring igen..

Knuz Michelle

Anmeld

3. november 2010

Bondepigen

Polkaprik skriver:

Tusind tak for jeres svar.

Hun har det kun på lænden og er slet ikke generet af det. Så jeg har slet ikke tænkt på hånd mund... Vandvorter kender jeg og er sikker på at det ikke er det. Men kender I det at når lægen har sagt at man skal vente i et par dage, kan man ikke lide at ringe igen før tid?... Men mon ikke jeg skal give lægen et ring igen..

Knuz Michelle

Jo det kender jeg alt for godt, men så kunne de da bare lave en ordning, hvor man lige kunne sende dem et billede, ligesom du har lagt ind her... så kunne de jo sige om det er nødvendigt at komme eller ej. Nu er der jo lavet de der e-konsultationer på www.min-laege.dk ved de læger der er med i den ordning, men det kunne være smart, hvis der osse lige kunne vedhæftes et billede... tror osse det kunne spare lægerne tid...

Anmeld

3. november 2010

Polkaprik

bondepigen skriver:

Jo det kender jeg alt for godt, men så kunne de da bare lave en ordning, hvor man lige kunne sende dem et billede, ligesom du har lagt ind her... så kunne de jo sige om det er nødvendigt at komme eller ej. Nu er der jo lavet de der e-konsultationer på www.min-laege.dk ved de læger der er med i den ordning, men det kunne være smart, hvis der osse lige kunne vedhæftes et billede... tror osse det kunne spare lægerne tid...

Lige præcis! Min læge er med i den ordning men ja - man kan ikke vedhæfte billede. Super ærgerligt, for det er sten sikkert at det kunne spare tid! Og det er altså bare svært at beskrive hvordan og hvor slemt det ser ud...

Knuz Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.