Udstyr - hvad hedder sådan en her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

jeg har også brugt dem til at lave enkelte bunde..

som hende i "det søde liv" - da hun lavede bryllupskage.

har også prøvet at lave en stor kage som jeg skar i bunde i en bagering og det gik også fint.

jeg plejer så at smøre dem med lidt olie, så de ikke hænger i kanten.. efterfølgende bruger jeg dem som støtte rundt om.

Ja... Det har jeg også tænkt på Men det er jo sådan lidt, at man skal ahve lidt mere tålmodighed, hvis man skal bage hver enkelt bund for sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

SussieThyssen

Zafir skriver:

Altså en springform er jo sådan en man bager i Og en randform, er det ikke sådan en til fløderand osv?

De her er kun sådan nogen man stabler kagen i

Tjaaa..altså..det kan jo være du snakker om en ting og jeg en anden LOL
Men ud fra din beskrivelse, så jeg en randform for mig.
Den er af metal, rund og i vore dage ofte foret med teflon, men man kan altså også få dem i ren metal.
Den kan bruges til mange ting, sådan som jeg skrev. Jeg har selv sådan en, og jeg har brugt den til mangt og meget i årenes løb

Anmeld

3. november 2010

Moderator

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..altså..det kan jo være du snakker om en ting og jeg en anden LOL
Men ud fra din beskrivelse, så jeg en randform for mig.
Den er af metal, rund og i vore dage ofte foret med teflon, men man kan altså også få dem i ren metal.
Den kan bruges til mange ting, sådan som jeg skrev. Jeg har selv sådan en, og jeg har brugt den til mangt og meget i årenes løb

Okay Tror bare en lagkage ville se pænt sjov ud, hvis vi lavede den i en rand form hihi...

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

Zafir skriver:

Okay Tror bare en lagkage ville se pænt sjov ud, hvis vi lavede den i en rand form hihi...

Manner..hvor har jeg bare misforstået din beskrivelse LOOOOL

Hehe...det kunne da ellers være festligt med en hjulformet lagkage, især nu hvor vi nærmer os vintersolhverv
Ja...jeg kan godt se nu at det er noget helt andet du skal have fat i, og det aner jeg ikke hvad hedder.
Tror heller aldrig jeg har set sådan en form, som du snakker om  

Anmeld

3. november 2010

Moderator

SussieThyssen skriver:

Manner..hvor har jeg bare misforstået din beskrivelse LOOOOL

Hehe...det kunne da ellers være festligt med en hjulformet lagkage, især nu hvor vi nærmer os vintersolhverv
Ja...jeg kan godt se nu at det er noget helt andet du skal have fat i, og det aner jeg ikke hvad hedder.
Tror heller aldrig jeg har set sådan en form, som du snakker om  

Jeg har jo én i rød, så jeg vidste de eksisterede og via denneher tråd har jeg også fundet en i firkantet, som jeg kunne skrive på min ønskeseddel

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

Zafir skriver:

Jeg har jo én i rød, så jeg vidste de eksisterede og via denneher tråd har jeg også fundet en i firkantet, som jeg kunne skrive på min ønskeseddel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.