Pakke kalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Pige2009

Bryndis skriver:

Jeg vil også rigtig gerne i søstrene grene men der er åbenbart ikke sådan en butik i Thisted.

Ja det var  da en god idé med slik i pakken om lørdagen eller søndagen

Her er en oversigt over butikker

http://www.grenes.dk/08_butikker.asp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

CamiRon

Kan se at din søn bliver 2 år her i slutningen af november. Tillykke med ham!

Jeg er gudmor for min niece som nu er 9 år, men jeg har siden hun blev født lavet pakkekalender til hende til jul. Jeg har ofte gjort det at jeg har købt en gave der kan deles i flere små. Altså f.eks. dublo eller lego, farveblyanter, legomænd, bondegårdsdyr osv, og har så delt indholdet ud med 2 eller flere i hver pakke. Børn i den alder din søn har er ikke så kritiske. Syntes bestemt det bliver sværere og sværere...

Held og lykke med jagten!

Anmeld

2. november 2010

Bryndis

CamiRon skriver:

Kan se at din søn bliver 2 år her i slutningen af november. Tillykke med ham!

Jeg er gudmor for min niece som nu er 9 år, men jeg har siden hun blev født lavet pakkekalender til hende til jul. Jeg har ofte gjort det at jeg har købt en gave der kan deles i flere små. Altså f.eks. dublo eller lego, farveblyanter, legomænd, bondegårdsdyr osv, og har så delt indholdet ud med 2 eller flere i hver pakke. Børn i den alder din søn har er ikke så kritiske. Syntes bestemt det bliver sværere og sværere...

Held og lykke med jagten!

Tak

Det lyder da også som en super god idé med at dele tingene op i flere gaver. Det vil jeg lige skrive ned så jeg husker det

Anmeld

2. november 2010

Bryndis

Baagøe skriver:

Her er en oversigt over butikker

http://www.grenes.dk/08_butikker.asp

Tak

Så må jeg vidst tage til Holstebro eller Aalborg for at komme i sådan en butik. Så må vi bare se hvornår jeg får tid. Har nemlig termin om to dage

Anmeld

2. november 2010

Pige2009

Bryndis skriver:

Tak

Så må jeg vidst tage til Holstebro eller Aalborg for at komme i sådan en butik. Så må vi bare se hvornår jeg får tid. Har nemlig termin om to dage

Så er det da bare med at få det overstået Jeg var derinde i Odense en dag og fandt 19 ud af 24 pakker, så det var jo bare super og for under 200 kr.!

Anmeld

2. november 2010

Leneur

Må det kun være legetøj? For noget af det jeg også gør er at købe nogle praktiske ting såsom tøj, madkasse, sutter og den slags min den bette alligevel skal have.

Anmeld

2. november 2010

Corn

Her køber vi en kasse lego/duplo, alt efter alderen, og så får de adventsgaver om søndagen, hvor en kasse er delt op i fire pakker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.