Vilma 7 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

LauraLW

Pia. skriver:

Hold nu fast hun er kær... Ej hun ligner en lille trolde-dukke ... Jeg elsker de dukker og hun fik mig altså til at tænke på dem...

EJ ... Hun er altså så skøn...

Tak for kigget og tillykke med de 7 mdr.

velbekomme :-) Ja hun er en lille trold.. og når nu du nævner det, så får du lige et ægte (farlig) trolde billede med :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Chamomile

Wow, hvor er hun dog bare en charmerende lille skønhed <3

Anmeld

2. november 2010

dorthemus

Ojj hvor er hun bare nuttet og med et dejligt smittende humør....og så med mormors strikkede futter, ser jeg

Anmeld

2. november 2010

Ox.

Åh hvor er hun fin!

Anmeld

2. november 2010

ChatH

LauraLW skriver:

Nøj hvor går det stærkt! Hun er "kun" 7 måneder, men det er jo et helt liv allerede... kan ikke helt begribe det.

Men hun har det godt! - er til tider nem, og til tider ikke :-) Hun har to fine pløkker i undermunden (som hun fik lige inden hun blev 5 mdr) og nu er vi igang med to hjørnetænder i overmunden.

Her er lidt billeder fra idag

GUUUUUD hvor er hun bare lækker

Anmeld

2. november 2010

Pia.

LauraLW skriver:

velbekomme :-) Ja hun er en lille trold.. og når nu du nævner det, så får du lige et ægte (farlig) trolde billede med :-)

Hun er simpelthen så skøn og det ansigt hun kan lave er så herligt...

Mon ikke hun kan charme sig fra alt

Anmeld

2. november 2010

Barbamama

Neeej hvor er hun bare skøn!!!!

Anmeld

2. november 2010

Tulle28

He he hvor er hun sød altså:-) Og sjovt du siger det med hjørnetænderne i overmunden, jeg synes nemlig også at jeg kan mærke noget som buler lidt ekstra deroppe, men tænkte nej det er nok ikke det, det er jo fortænderne som kommer først... Men det er det altså ikke nødvendigvis så:-)

Anmeld

2. november 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Nøj hvor går det stærkt! Hun er "kun" 7 måneder, men det er jo et helt liv allerede... kan ikke helt begribe det.

Men hun har det godt! - er til tider nem, og til tider ikke :-) Hun har to fine pløkker i undermunden (som hun fik lige inden hun blev 5 mdr) og nu er vi igang med to hjørnetænder i overmunden.

Her er lidt billeder fra idag

Altså, jeg smiler så bredt når jeg ser billeder af hende:0)

Hun er kæmpe dejlig, smilende og bare lige til at knuselske:0)

Anmeld

2. november 2010

Laulund87

Jamen altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.