Jeg havde en veninde som skulle giftes da jeg var 41+3 henne. DEt var bare et uformelt bryllup med lille reception bagefter. Jeg havde selvfølgelig meldt afbud for på det tidpunkt havde jeg da født!!! -og lå med en ny lille baby på min mave derhjemme. -TROEDE JEG!!!
Men næ nej, jeg kom med til brylluppet og det eneste jeg husker var, at jeg var dybt dybt frustreret over ikke at have født, og ALLE spurgte mig: skal du ikke snart føde med den store mave? JOOOOO der er intet i verden jeg hellere vil!!! -og så fik jeg alle historierne om hvad man kan gøre for at sætte en fødsel igang, men ALT var prøvet, og intet virkede!!!
Nøj hvor var jeg bare mega frustret og kunne slet slet ikke bruge det til noget at ; Den kommer på sin fødselsdag, eller indtil videre er der ingen der er blevet i maven. Den skal nok komme ud.
Ja, men HVORNÅR?????
For mig var det UMULIGT at holde humøret højt og tror på det. Men den eftermiddag, efter det bryllup...tja, der startede jeg med at få små veer. Ikke at jeg troede på det!!!! Det var jo 3. gang jeg skulle føde og jeg vidste godt at det her ikke var veer
men føde det var jeg så småt gået i gang med, og 2 dage efter (med blide veer!) havde jeg en baby i armene!
Så jeg vil bare sige at jeg kender ALT til at være frustreret, og jeg har ingen gode råd til at holde humøret oppe! Men det er ikke alene om at have det sådan. Selvom min tusse-gamle sundhedsplejeske kunne huske da hun skulle føde for 30 år siden og hun gik over tid, hvor fuldstændig vanvittig hun var ved at blive af det!
Anmeld