Hjælp til sims 3.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Lone Jakobsen

jamen super at du har fåer dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

bette

kan desværre ikke hjælpe med dit spørgsmål.. men måske du kan hjælpe mig hvordan sår man æbletræer og sådan noget?? :S

Anmeld

2. november 2010

Lone Jakobsen

bette skriver:

kan desværre ikke hjælpe med dit spørgsmål.. men måske du kan hjælpe mig hvordan sår man æbletræer og sådan noget??

man går ned til købmanden, så køber man æbler, går hjem, så skal man trykke på æblet i sin rygsæk, og tryk plant, og derefter trykker du på stedet hvor du vil plante det 

(min datter er stået op)

Anmeld

2. november 2010

bette

nutche skriver:

man går ned til købmanden, så køber man æbler, går hjem, så skal man trykke på æblet i sin rygsæk, og tryk plant, og derefter trykker du på stedet hvor du vil plante det 

(min datter er stået op)

hmm hvordan kommer man så ind til sin rygsæk 

Anmeld

2. november 2010

Lone Jakobsen

bette skriver:

hmm hvordan kommer man så ind til sin rygsæk 

først trykker du på den person der har købt æblet, og så sku der dukke en masse ikoner op, der i blandt et der ligner en rygsæk

hvis du stadig ikke kan finde ud af det så må jeg jo sende dig mit nummer så hun kan guide dig igennem det

hun sidder nemlig og spørger "har hun overhovedet spillet det"

Anmeld

2. november 2010

Mor-til-asta-09

Arh jeg vil så sige, jeg synes faktisk Sims 3 Er lidt indviklet, man skal lige ind i det... Kræver en masse energi.. haha

Anmeld

2. november 2010

Lone Jakobsen

forældre-til-Asta skriver:

Arh jeg vil så sige, jeg synes faktisk Sims 3 Er lidt indviklet, man skal lige ind i det... Kræver en masse energi.. haha

jamen jeg ku heller ikke gennemskue det de gange jeg har prøvet. men igen er børn jo også tit hurtigere end voksne til at fange det med computere

Anmeld

2. november 2010

Mor-til-asta-09

nutche skriver:

jamen jeg ku heller ikke gennemskue det de gange jeg har prøvet. men igen er børn jo også tit hurtigere end voksne til at fange det med computere

Ja det er nemlig rigtigt.. Os voksne er lidt langsomme

Anmeld

2. november 2010

Lone Jakobsen

forældre-til-Asta skriver:

Ja det er nemlig rigtigt.. Os voksne er lidt langsomme

ja og hvor er der mange ting man skal ha styr på inden selve spillet begynder

Anmeld

2. november 2010

Mor-til-asta-09

nutche skriver:

ja og hvor er der mange ting man skal ha styr på inden selve spillet begynder

Ja det er rigtigt.. vi fik det først igår, og efter 1½ time orkede jeg ikke mere.. mit hoved var helt kuldret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.