Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøgelund1 skriver: hvor er de bare gode første side, nederst i højre hjørne. der ligner hun rigtig en der varmer op til x - factor.. sindsyg godt fanget!
hvor er de bare gode
første side, nederst i højre hjørne. der ligner hun rigtig en der varmer op til x - factor.. sindsyg godt fanget!
Tak. Ja, det er et sjovt billede. Er selv vild med det billede, hvor hun nyser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Jeg har en bekendt som var her i søndag for at tage billeder af Laura, og her kan i se resultatet af dem. http://www.catarina.dk/fotos/laura/index.html
Jeg har en bekendt som var her i søndag for at tage billeder af Laura, og her kan i se resultatet af dem.
http://www.catarina.dk/fotos/laura/index.html
SKØNNE billeder og hvor er hun fin i Emilies "gamle" jakke
cecilie
Tutter skriver: Er VIMMER nogle gode billeder... Hun er sgu lækker hende Laura fisen
Er VIMMER nogle gode billeder... Hun er sgu lækker hende Laura fisen
Tak søde. Det varmer i mit moderhjerte
Guuud hvor er hun dog skøn og sikke en grinebider Er helt vild med grine-billedet af hende i gyngen Det er bare ÆGTE glæde
cecilie1984 skriver: SKØNNE billeder og hvor er hun fin i Emilies "gamle" jakke cecilie
Tak Ja, den er godt nok lidt stor, men så kan hun have glæde af den i lang tid
Baagøe skriver: Tak. Ja, det er et sjovt billede. Er selv vild med det billede, hvor hun nyser
ja hun er blevet fanget på nogle skide gode tidspunkter.
JEG KAN IKKE SE BILLEDER FRA MIN LORTE-ARBEJDSCOMPUTER!!! AAARGHH!!!
bøgelund1 skriver: ja hun er blevet fanget på nogle skide gode tidspunkter.
Fotografen er også vildt dygtig
Baagøe skriver: Tak Ja, den er godt nok lidt stor, men så kan hun have glæde af den i lang tid
ja det gør jo ikke noget. Emilies vinter anorak er også til den store side men så behøver jeg forhåbentlig ik købe en ny før næste vinter
cecilie1984 skriver: ja det gør jo ikke noget. Emilies vinter anorak er også til den store side men så behøver jeg forhåbentlig ik købe en ny før næste vinter
Hvis det er en magen til, vil vi gerne købe den næste år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128