Huskøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Kvindemin

Hvad skulle jeres rådighedsbeløb være om mdr. da i kiggede på hus? Og hvor henne?

To voksne og to børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

henh01

Mener det var omkring 12000 kr hvos jeg havde 2 børn og 10000 kr hvor jeg havde et barn. Men blev godkendt selvom vi kun havde 8000 kr, det var mere fordi jeg var studerende og det jo selvfølgelig ville se bedre ud når jeg var færdig og kom i arbejde..

Anmeld

1. november 2010

Moar'en

Chritinap skriver:

Hvad skulle jeres rådighedsbeløb være om mdr. da i kiggede på hus? Og hvor henne?

To voksne og to børn

Vores blev udregnet efter 2 voksne, 2 børn, selv om vi kun er 3 her hjemme. Vi bor lige uden for Vejle. Vores rådoghedsbeløb skulle være 14.500 kr

Anmeld

1. november 2010

Kvindemin

henh01 skriver:

Mener det var omkring 12000 kr hvos jeg havde 2 børn og 10000 kr hvor jeg havde et barn. Men blev godkendt selvom vi kun havde 8000 kr, det var mere fordi jeg var studerende og det jo selvfølgelig ville se bedre ud når jeg var færdig og kom i arbejde..

Skønt og heldigt. Hvor var det henne? Og hvad studerede du?

Håber det er ok med alle de spørgsmål

Anmeld

1. november 2010

Kvindemin

Moar'en skriver:

Vores blev udregnet efter 2 voksne, 2 børn, selv om vi kun er 3 her hjemme. Vi bor lige uden for Vejle. Vores rådoghedsbeløb skulle være 14.500 kr

Det var da helt ekstremt

Anmeld

1. november 2010

henh01

Chritinap skriver:

Skønt og heldigt. Hvor var det henne? Og hvad studerede du?

Håber det er ok med alle de spørgsmål

Det var i Køge, gennem Nordea.. Jeg læste til pædagog så var jo rimelig godt sikret ift job

Anmeld

1. november 2010

Kvindemin

henh01 skriver:

Det var i Køge, gennem Nordea.. Jeg læste til pædagog så var jo rimelig godt sikret ift job

Ja lige nøjagtig, tænkte netop det var dét. Jeg er uddannet Kosmetolog og gik direkte på barsel, og det er jo ikke ligrfrem nemt at få job lige i tiden.
:/

Anmeld

1. november 2010

Moar'en

Chritinap skriver:

Det var da helt ekstremt

Ja det er en del . Vi lånte sidst år i november, så jeg tror ikke det er faldet ret meget her i området.

Anmeld

1. november 2010

henh01

Chritinap skriver:

Ja lige nøjagtig, tænkte netop det var dét. Jeg er uddannet Kosmetolog og gik direkte på barsel, og det er jo ikke ligrfrem nemt at få job lige i tiden.
:/

Nej det er det bestemt ikke.. Det gør nok mulighederne for huskøb ringere.. Jeg tog et jobi en vuggestue, selvom det bestemt ikke er noget for mig, men simpelthen bare for at tjene nogle penge indtil jeg fandt drømmejobbet.. at jeg så blev gravid og nu er på barsel er en anden sag.. haha Men som Kosmetolog kan man ikke bare tage et job for at tjene penge, fordi der bare ikke er nogen andre muligheder.

Anmeld

1. november 2010

Kvindemin

Moar'en skriver:

Ja det er en del . Vi lånte sidst år i november, så jeg tror ikke det er faldet ret meget her i området.

hvad var det igennem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.