Fertilitetsklinik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Margurit

Hej piger.

Jeg (og min kæreste) er blevet henvist til en fertilitetsklinik af min læge, fordi jeg ikke får min menstruation. Første dag i sidste mens, var d. 24 juli 2010.. Så det er over 3 måneder siden Vi kan ikke finde ud af hvad der er galt. Er blevet tjekket for PCO på Skejby, men havde det ikke. Og ifølge blodprøver og min læge, er mine hormontal og stofskifte som det skal være. Men har ikke fået taget en blodprøve for PCO?!

Jeg er rigtig glad for at vi er blevet henvist, og jeg ser virkelig frem til, at tale med dem og høre hvad de kan gøre.. Men hvad tror I jeg kan forvente? Tror I jeg kommer i hormonbehandling eller skal insemineres eller noget andet?

Håber sådan jeg kan blive gravid 

Knus og pøj pøj til jer, der er igang med behandling eller skal igang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Margurit

Slet ingen?? 

Anmeld

1. november 2010

Thildesmor

Jeg havde ikke min mens i 8 måneder og vi kom også på fercilitetsklinik på grund af det. Der tjekkede de hvor mange æg jeg havde og om jeg producerede dem, og alt så fint ud. Jeg fik nogle piller til at sætte min mens igang igen, nåede dog ikke at tage dem da den kom af sig selv.

Tror det var min krop der strejkede fordi jeg var SÅ opsat på at vi bare skulle være gravid NU. Den kom igen efter jeg begyndte at slappe lidt af igen.

Men efter 2 måneder med mens (efter de 8 måneder uden) var den der, og er idag mor til den skønneste prinsesse

Anmeld

2. november 2010

Margurit

Thildesmor skriver:

Jeg havde ikke min mens i 8 måneder og vi kom også på fercilitetsklinik på grund af det. Der tjekkede de hvor mange æg jeg havde og om jeg producerede dem, og alt så fint ud. Jeg fik nogle piller til at sætte min mens igang igen, nåede dog ikke at tage dem da den kom af sig selv.

Tror det var min krop der strejkede fordi jeg var SÅ opsat på at vi bare skulle være gravid NU. Den kom igen efter jeg begyndte at slappe lidt af igen.

Men efter 2 måneder med mens (efter de 8 måneder uden) var den der, og er idag mor til den skønneste prinsesse

Hejsa..

Tusind tak for dit svar, og stort tillykke med din prinsesse

Det lyder meget rigtigt det du siger med, at kroppen kan strejke. Har bare altid tænkt, at jeg er glad for det ikke fylder hele min hverdag.. Men det er jo nok forskelligt fra krop til krop, hvor meget der skal til - og kan være det her er nok for min krop.

Det var dejligt at høre fra en, der har været igennem nogenlunde det samme Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.