Sol og graviditet (udlandet ej solarie)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Happiness

Hej tøser

Nu er et jo sådan at vi rejser 3 uger til Thailand om noget tid.

Skal man have maven dækket med noget når man solbader? Eller bare opholder sig i solen?

Eller er en høj faktor god nok? I så fald, hvor høj vil i anbefalde?

Håber nogle af jer kloge kvinder har forstand på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Omerovic

Hej

Da vi i sommers rejste til Bosnien, læste jeg på en hjemmeside at det var nok med en sol creme med høj faktor, kan ikke lige huske hvor høj selvfølgelig, også få en masse vand inden bords.. meen ellers prøv at google det det er altid min redning : o)

Anmeld

1. november 2010

Happiness

Omerovic skriver:

Hej

Da vi i sommers rejste til Bosnien, læste jeg på en hjemmeside at det var nok med en sol creme med høj faktor, kan ikke lige huske hvor høj selvfølgelig, også få en masse vand inden bords.. meen ellers prøv at google det det er altid min redning : o)

Ok mange tak. Synes bare ikke jeg kunne finde noget. Men må lige prøve at søge igen.

Anmeld

2. november 2010

th

Hej....

Jeg skal faktisk også til thailland, og skal til lægen i morgen, så snakker da lige med ham om det,,, så skriver jeg lige et nyt svar til dig herinde i morgen aften

Anmeld

2. november 2010

M&F&C

Altså - da jeg ventede Frederikke havde jeg ikke maven dækket til, mens jeg solbadede ........ læste et sted, at lyset fra solen var sundt for barnet. Ikke konstant selvfølgelig! Jeg ville nok sørge for en god solcreme og drikke en masse vand og når det så blev lidt for meget af det gode, gå i vandet eller i skyggen, som man nu ellers ville gøre

Anmeld

2. november 2010

Happiness

th skriver:

Hej....

Jeg skal faktisk også til thailland, og skal til lægen i morgen, så snakker da lige med ham om det,,, så skriver jeg lige et nyt svar til dig herinde i morgen aften

Hvor er du sød! Mange tak

Anmeld

2. november 2010

Happiness

Malene&Frederikke skriver:

Altså - da jeg ventede Frederikke havde jeg ikke maven dækket til, mens jeg solbadede ........ læste et sted, at lyset fra solen var sundt for barnet. Ikke konstant selvfølgelig! Jeg ville nok sørge for en god solcreme og drikke en masse vand og når det så blev lidt for meget af det gode, gå i vandet eller i skyggen, som man nu ellers ville gøre

Tak for svar.

Man bliver jo helt usikker på en masse ting Plejer at bruge matas faktor 30 uden parfume (har allergi), så mon ikke den går igen

Anmeld

2. november 2010

M&F&C

MaybeMe skriver:

Tak for svar.

Man bliver jo helt usikker på en masse ting Plejer at bruge matas faktor 30 uden parfume (har allergi), så mon ikke den går igen

Det gør man - og så er det jo godt man lige kan spørge nogen Men selvom man får en masse gode råd, så er det vigtigst at lytte til sig selv Hvis man normalt er sart overfor meget sol - så skal man nok ikke kaste sig ud i direkte solbadning, selvom nogen siger det skulle være godt osv

God rejse

Anmeld

3. november 2010

th

HEj

så har jeg været ved lægen...

vi må gerne være i solen, bare vi har solcreme på, og ikke ligger der 9-14....

Så rigtig god tur.

Anmeld

3. november 2010

Happiness

th skriver:

HEj

så har jeg været ved lægen...

vi må gerne være i solen, bare vi har solcreme på, og ikke ligger der 9-14....

Så rigtig god tur.

Dejligt! Mange tak

Så er det jo bare at dække maven til i det tidsrum og/eller under parasolen

Og rigtig god rejse til jer også! Hvor skal I hen i Thailand?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.