Er hun doven eller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. november 2010

NoName

er hun bagud????

Caroline går med hastige skridt mod sin 15 ugers fødselsdag...

Vi ligger hver dag på gulvet og leger både på ryggen og på maven, så længe hun gider, så om på ryggen og ha en lille pause så om på maven igen sådan bliver vi ved indtil hun slet ikke gider mere...

MEN... hun gider ikke rulle, kun meget sjældent... hun ligger bare på maven og griner af sit legetøj som ligger uden for hendes rækkevidde så hvis hun vil have det må hun rulle efter det. hun trækker begge ben op under maven istedet for at gøre antydning til at rulle. Hun elsker at ligge og tumle med hendes uro... og den bliver svunget i stor stil rundt om hovedet på hende... holder vi legetøj op foran hende tar hun det men smider det med det samme igen, sjældent skal det køres ind i munden og smages på... hun har egentlig mest travlt med at pludre og lave spytbobler...

Jeg ved godt at ikke alle børn er ens, nogle er hurtigere end andre til visse ting og omvent. Men alligevel spør jeg så nu, burde hun ikke rulle??? burde hun ikke gumle på sine sager??? Hvad kan jeg gøre for at træne noget mere med hende???

Knus en forvirret NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Valle81

noname skriver:

er hun bagud????

Vi ligger hver dag på gulvet og leger både på ryggen og på maven, så længe hun gider, så om på ryggen og ha en lille pause så om på maven igen sådan bliver vi ved indtil hun slet ikke gider mere...

MEN... hun gider ikke rulle, kun meget sjældent... hun ligger bare på maven og griner af sit legetøj som ligger uden for hendes rækkevidde så hvis hun vil have det må hun rulle efter det. hun trækker begge ben op under maven istedet for at gøre antydning til at rulle. Hun elsker at ligge og tumle med hendes uro... og den bliver svunget i stor stil rundt om hovedet på hende... holder vi legetøj op foran hende tar hun det men smider det med det samme igen, sjældent skal det køres ind i munden og smages på... hun har egentlig mest travlt med at pludre og lave spytbobler...

Jeg ved godt at ikke alle børn er ens, nogle er hurtigere end andre til visse ting og omvent. Men alligevel spør jeg så nu, burde hun ikke rulle??? burde hun ikke gumle på sine sager??? Hvad kan jeg gøre for at træne noget mere med hende???

Knus en forvirret NoName

Nej bestemt er hun ikke det:0) Og lige pludeselig en dag så gør hun det:0) Anton var vel fyldt 3 mdr da han begyndte at trille fra ryggen til maven og da han blev 5 mdr trillede han begge veje:0)

I min mødregruppe er der en der lie er blevet syv mdr og han er først begyndt at trille fra mave til ryg for 14 dage siden, så ork - det kommer:0)

Anmeld

1. november 2010

Valle81

noname skriver:

er hun bagud????

Knus en forvirret NoName

Og mht til legetøj:0)

Asta har aldrig tygget på sit legetøj helelr ikek som spæd, proppede aldrig noget i munden eller noget, og nu har vi Anton som oplever verdenen gennem munden. Han propper alt i den mund:0)

Anmeld

1. november 2010

NoName

Nå oki, jamen så slår jeg liiiiige lidt koldt vand i blodet inden jeg panikker totalt...

Anmeld

1. november 2010

Tulle28

er hun bagud????

Knus en forvirret NoName

Måske er hun bare mageligt anlagt:-) Min datter er lige blevet 7 mdr. og først i sidste uge begyndte hun at trille - hun har gjort det et par gange tidligere, så vi vidste hun kunne, men det var som om hun ikke rigtig kunne se, hvad det skulle gøre godt for:-) De sidste par dage har hun trillet på livet løs, både fra mave til ryg og fra ryg til mave. Så bare rolig, det skal nok komme:-)

Hov- retter lige indlægget for glemte det med legetøjet:-) Det synes jeg også er noget som er kommet her den sidste halvanden måneds tid - men nu skal alt proppes i munden og hamres i jorden. Inden da havde det ikke den heeeelt store interesse.

Knus

Anmeld

2. november 2010

NoName

Måske er hun bare mageligt anlagt:-) Min datter er lige blevet 7 mdr. og først i sidste uge begyndte hun at trille - hun har gjort det et par gange tidligere, så vi vidste hun kunne, men det var som om hun ikke rigtig kunne se, hvad det skulle gøre godt for:-) De sidste par dage har hun trillet på livet løs, både fra mave til ryg og fra ryg til mave. Så bare rolig, det skal nok komme:-)

Hov- retter lige indlægget for glemte det med legetøjet:-) Det synes jeg også er noget som er kommet her den sidste halvanden måneds tid - men nu skal alt proppes i munden og hamres i jorden. Inden da havde det ikke den heeeelt store interesse.

Knus

Oki, så er jeg mere rolig... Men ja hun er garanteret mageligt anlagt, det ligger nemlig til famlien

bliver bare sådan lidt hm når ungerne omkring mig kan og gør alt muligt og hun bare ligger der og griner af det hele...

Anmeld

2. november 2010

Jibbe

Godmorgen Majken:-) har du også en baby der er vågnet alt for tidligt ;-) ?
Jeg tror bestemt ikke hun er doven, jeg tror bare hun gør det i sit tempo. Der er en dreng i min mødregruppe som er 1 dag ældre end Frej og han kan allerede gribe fat i ting og putte dem i munden. Det kan Frej ikke endnu men til gengæld er han meget bedre til St ligge på maven:-)

Anmeld

2. november 2010

NoName

Jibbe skriver:

Godmorgen Majken:-) har du også en baby der er vågnet alt for tidligt ;-) ?
Jeg tror bestemt ikke hun er doven, jeg tror bare hun gør det i sit tempo. Der er en dreng i min mødregruppe som er 1 dag ældre end Frej og han kan allerede gribe fat i ting og putte dem i munden. Det kan Frej ikke endnu men til gengæld er han meget bedre til St ligge på maven:-)

tjaaa Caroline har holdt mig vågen det meste af natten, med klynk og pylleri.. og kl 4 mente hun det var på tide at stå op... gaaaaab.... hun faldt i søvn igen kl 5,30 men sov desværre kun en time.... fåååååk jeg er træt mand.... nå, men alle har jo urolige nætter inkl os selv.... men du har sikkert ret hun gør tingene i sit eget tempo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.