er hun bagud????
Caroline går med hastige skridt mod sin 15 ugers fødselsdag...
Vi ligger hver dag på gulvet og leger både på ryggen og på maven, så længe hun gider, så om på ryggen og ha en lille pause så om på maven igen sådan bliver vi ved indtil hun slet ikke gider mere...
MEN... hun gider ikke rulle, kun meget sjældent... hun ligger bare på maven og griner af sit legetøj som ligger uden for hendes rækkevidde så hvis hun vil have det må hun rulle efter det. hun trækker begge ben op under maven istedet for at gøre antydning til at rulle. Hun elsker at ligge og tumle med hendes uro... og den bliver svunget i stor stil rundt om hovedet på hende... holder vi legetøj op foran hende tar hun det men smider det med det samme igen, sjældent skal det køres ind i munden og smages på... hun har egentlig mest travlt med at pludre og lave spytbobler...
Jeg ved godt at ikke alle børn er ens, nogle er hurtigere end andre til visse ting og omvent. Men alligevel spør jeg så nu, burde hun ikke rulle??? burde hun ikke gumle på sine sager??? Hvad kan jeg gøre for at træne noget mere med hende???
Knus en forvirret NoName
Anmeld