Ømme bryster, i uge 8+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. november 2010

paprika

Hej..

Har hørt at man får ømme bryster meget tidligt i graviditeten, allerede fra uge 2. 

Men jeg har først fået ømme bryster i dag. Er det normalt? Og shiit hvor gør det ondt.

Hvornår fik i ømme bryster?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

th

jeg fik det allerede i uge 33, og ja, det gør pænt ondt....

Anmeld

1. november 2010

paprika

th skriver:

jeg fik det allerede i uge 33, og ja, det gør pænt ondt....

Uge 33 er da sent?

Anmeld

1. november 2010

th

hov hov... helt forkert... i uge 3 skulle der stå....

Anmeld

1. november 2010

Valle81

paprika skriver:

Hej..

Har hørt at man får ømme bryster meget tidligt i graviditeten, allerede fra uge 2. 

Men jeg har først fået ømme bryster i dag. Er det normalt? Og shiit hvor gør det ondt.

Hvornår fik i ømme bryster?

Sidste gang havde jeg ømme bryster fra start, denne gang er de først kommet omkring uge 12 - 13 stykker:0)

Så det er meget forskelligt:0)

Anmeld

1. november 2010

paprika

th skriver:

hov hov... helt forkert... i uge 3 skulle der stå....

Heh, tænkte jeg nok. eller at der skulle stå 3+3 eller sådan noget

Anmeld

1. november 2010

Bruus

Jeg begyndte at få ømme bryster 3 dage efter ÆL. Og de gør stadig suuuper ondt !! Kan knap sove på maven, og kan allerede næsten ikke passe mine BH'er længere. Så de er bare eksploderet fra start af!! Hehe.. Men det er jo MEGET individuelt hvordan kroppen reagerer ved en graviditet, og hvilke symptomer man får. Jeg har det derudover skønt, og har ikke haft snerten af kvalme. Har haft en del svimmelhed i uge 5-8, men eller intet overhovedet. Men 7-9-13, det kan jo komme endnu!

Anmeld

1. november 2010

paprika

Mette:)) skriver:

Jeg begyndte at få ømme bryster 3 dage efter ÆL. Og de gør stadig suuuper ondt !! Kan knap sove på maven, og kan allerede næsten ikke passe mine BH'er længere. Så de er bare eksploderet fra start af!! Hehe.. Men det er jo MEGET individuelt hvordan kroppen reagerer ved en graviditet, og hvilke symptomer man får. Jeg har det derudover skønt, og har ikke haft snerten af kvalme. Har haft en del svimmelhed i uge 5-8, men eller intet overhovedet. Men 7-9-13, det kan jo komme endnu!

Okay, du skal være glad for at du ikke har haft kvalme og halsbrænd (endnu) for det er da super træls at døje med.

Mine bh'er passer stadig, men de er blevet fyldt lidt mere ud

Anmeld

1. november 2010

_-Kathrine-_

Fik det rimelig hurtigt... uge 4 eller 5... og har det stadig :-( avav

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.