Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har heldigvis IKKE pco Pyha, sikke en lettelse! Jeg snakkede så med min gynækolog om, at jeg har ekstra svært ved at tabe mig pga min dårlige ryg, og hun foreslog så, at jeg skal tage nogle piller (husker ikke navnet), som stimulere mine æggestokke og hjælper mig til at få ægløsning Det lyder jo helt fantastisk, og tænk hvis de virker, og jeg rent faktisk bliver gravid Åh, hvor ville det være vidunderligt
Er der nogen af jer der kender til de piller og evt har erfaring med dem??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er det dejligt weemen aner intet om de piller.
Kruse90 skriver: hvor er det dejligt weemen aner intet om de piller.
Ja, det var rigtig dejligt
Det må være skønt for dig! Hvordan konstaterede hun, at du ikke har PCO?
JustMe skriver: Det må være skønt for dig! Hvordan konstaterede hun, at du ikke har PCO?
Ja, det var noget af en lettelse Jeg fik taget en blodprøve, som hun kunne se det på.
Louisiana28 skriver: Ja, det var noget af en lettelse Jeg fik taget en blodprøve, som hun kunne se det på.
Så du er ikke blevet scannet for at se æggestokkene??
SolsikkeBlomst skriver: Så du er ikke blevet scannet for at se æggestokkene??
Jo, det blev jeg første gang jeg var hos hende, og da kunne hun ikke se noget der tyede på pco, men det er åbenbart ikke altid de kan se det, og derfor den ekstra blodprøve. Hun har bare ikke undersøgt mig igen, efter jeg bad om, at blive undersøgt for pco. Og det er 4-5 mdr siden hun undersøgte mig.
Louisiana28 skriver: Jo, det blev jeg første gang jeg var hos hende, og da kunne hun ikke se noget der tyede på pco, men det er åbenbart ikke altid de kan se det, og derfor den ekstra blodprøve. Hun har bare ikke undersøgt mig igen, efter jeg bad om, at blive undersøgt for pco. Og det er 4-5 mdr siden hun undersøgte mig.
Det må virkelig være dejligt både at have fået udelukket PCO og PCOS
JustMe skriver: Det må virkelig være dejligt både at have fået udelukket PCO og PCOS
Ja, meget! Men min gynækolog nåede da lige at gøre mig nervøs Hun kunne godt ha' undersøgt mig for pco for længe siden. Men skidt nu med det
Er glad for, at det ikke er pco der er en forhindring
FEDT der ikke var noget. JUBIIIII!
Kender desværre ikke de piller du skriver om, men håber de virker efter hensigten!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128