Slimproppen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Papaya

Hej tøser....

Tror simpelthen at min slimprop er gået. I går da jeg tørrede mig kunne jeg se på papiret at der var noget tykt slim lidt gulligt og gennesigtigt.. Men var dog stadig i tvivl det skete 2 gange. Det var ikke almindelig udflåd som jeg plejer at se. Har heller ikke haft særlig meget udflåd de sidste 2 dage, vildt mærkeligt, for jeg plejer at have rimelig meget. Og i dag for en lille time siden da jeg havde været på toilettet, var der igen noget tykt slim med på papiret samt noget frisk blod. Så er det måske ikke slimproppen?? Jeg er 38+3 lige nu. Ved godt at det lyder lidt klamt...

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

quar20

Det lyder som slimproppen søde..!! Min slimprop gik første gang 2 dage før vandet fik - men denne gang har den gået to gange, og den går også små småt nu her bare over flere gange..!!

Anmeld

1. november 2010

Magsen

Prisana skriver:

Hej tøser....

Tror simpelthen at min slimprop er gået. I går da jeg tørrede mig kunne jeg se på papiret at der var noget tykt slim lidt gulligt og gennesigtigt.. Men var dog stadig i tvivl det skete 2 gange. Det var ikke almindelig udflåd som jeg plejer at se. Har heller ikke haft særlig meget udflåd de sidste 2 dage, vildt mærkeligt, for jeg plejer at have rimelig meget. Og i dag for en lille time siden da jeg havde været på toilettet, var der igen noget tykt slim med på papiret samt noget frisk blod. Så er det måske ikke slimproppen?? Jeg er 38+3 lige nu. Ved godt at det lyder lidt klamt...

knus

synes mere det lyder som tegnblødning .. som jo er tegn på snarlig fødsel !!

iih hvor spændende

tror ikke det lyder som slimproppen da der er sket nøjagtig det samme her et par gange, efterhånden ((: ..

husk og opdatere alle os afhængige baby.dk brugere heh

Anmeld

1. november 2010

tb

Min slimprop gik 2 dage før vandet gik og jeg fik tegnblødning aftenen før... det lyder da som om der skal til at ske noget

Anmeld

1. november 2010

Papaya

Maggieh skriver:

synes mere det lyder som tegnblødning .. som jo er tegn på snarlig fødsel !!

iih hvor spændende

tror ikke det lyder som slimproppen da der er sket nøjagtig det samme her et par gange, efterhånden ((: ..

husk og opdatere alle os afhængige baby.dk brugere heh

Ih ha, jeg håber at du har ret... Vil bare gerne have hende ud snart, min krop kan næsten ikke mere... Så lidt vestøv til mig tak

sender så lige noget den anden vej... Vestøv til dig

Anmeld

1. november 2010

Papaya

quar20 skriver:

Det lyder som slimproppen søde..!! Min slimprop gik første gang 2 dage før vandet fik - men denne gang har den gået to gange, og den går også små småt nu her bare over flere gange..!!

Puha.. Jamen slimprop eller tegnblødning.. det er alt sammen tegn på fødsel.. Håber bare der sker noget snart..   Glæder mig til veen starter.. hehe...

Anmeld

1. november 2010

Magsen

Prisana skriver:

Ih ha, jeg håber at du har ret... Vil bare gerne have hende ud snart, min krop kan næsten ikke mere... Så lidt vestøv til mig tak

sender så lige noget den anden vej... Vestøv til dig

jaa det kan jeg godt forstå ! synes edermame også det er hårdt, håber ikke for dig at du går over ..

du kan få det hele retur når jeg lige har brugt det (skal vi ikke bar sige idag?) hmm gid det var så nemt.. hehe

Anmeld

1. november 2010

Papaya

tb skriver:

Min slimprop gik 2 dage før vandet gik og jeg fik tegnblødning aftenen før... det lyder da som om der skal til at ske noget

for at der snart sker noget...

Anmeld

1. november 2010

Papaya

Maggieh skriver:

jaa det kan jeg godt forstå ! synes edermame også det er hårdt, håber ikke for dig at du går over ..

du kan få det hele retur når jeg lige har brugt det (skal vi ikke bar sige idag?) hmm gid det var så nemt.. hehe

Ja, gid at det var så nemt.. Du trænger nok mere end mig, så lad os da sende det til hinanden i aften!!

Anmeld

1. november 2010

SussieThyssen

Det lyder både som slimprop og tegnblødning..så jeg hepper på livet løs

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.