duften af mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. november 2010

serinasmor

Det her kommer nok til at lyde lidt fjollet, men sig ikke at i ikke var advaret

Er der nogen af jer der ved hvor længe duften af mor er vigtig for små børn/babyer?

Jeg har altid fået et af serinas sovedyr til at lugte af mor, efter det er blevet vasket. Det gøres meget simpelt ved at jeg går rundt med sovedyret på brystet, spændt fast i bh'en, under trøjen i 3-4 timer, ALTID når jeg er alene hjemme Jeg sov faktisk med den fra termin og frem til fødsel, så hun havde noget der duftede af mor selvom mor måske ikke lige var i rummet. Det er jeg så blevet ved med, uden at tænke over om det var nødvendigt eller ej. SÅ sidder jeg her ( med sovedyr på brystet) og tænker: Er hun ikke efterhånden for gammel(snart 10 mdr) til at få gavn af det??

Serinasmor- der føler sig lidt dum og ser pænt sjov ud lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Sasja77

Hej, lige til at starte med, tak for svar med søvn! Og nej du er ikke den eneste der stadig sørger for at noget dufter af mor! :-D
Olivia har aldrig ville have en almindelig nusseklud men har fra fødslen kastet sin kærlighed på et af mine tørklæder som hun rigtig kan putte sig i:-) jeg var så så heldig at jeg kunne finde et magen til så jeg nu har to og så skifter jeg imellem dem. Dvs jeg vasker det ene og går med det i nogle dage og når det andet er klar til at blive vasket så bytter vi:-) Ved ikke om det stadig er nødvendigt men hun er i hvert tilfælde mest vild med tørklædet hvis jeg går med det først:-) og så har vi noget der dufter af hjem hvis vi sover hos andre og det er jo både smart og beroligende!

Anmeld

1. november 2010

Mumto3

Jeg aner det ikke, men nu hvor du har fortsat så længe, så ville jeg vente til hun var et år. Der er kun 2 mdr til, og så er hun jo stor og skal i vuggestue/DP og er ikke lige midt i seperationsangst-perioden (som vist nok slutter omkring de 10 mdr for et gennemsnitsbarn).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.