julegave til drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Mi

A. skriver:

hov er det dem Automoblox? er god nok vild med dem  hvilken str er den bil han laver på video? er det mini eller orginal..sejt

Ja Automoblox er nemlig bare super gode.

Den han laver på videoen er en original. De er ca 20 cm lange. Jeg har udsolgt af en af dem allerede og den store blå har jeg kun en tilbage af.

De små er ca 10 cm lange

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

A.

MarianneSonne skriver:

Ja Automoblox er nemlig bare super gode.

Den han laver på videoen er en original. De er ca 20 cm lange. Jeg har udsolgt af en af dem allerede og den store blå har jeg kun en tilbage af.

De små er ca 10 cm lange

Marianne

www.stjerneleg.dk

ok må lige overveje det

Anmeld

2. november 2010

Mi

A. skriver:

ok må lige overveje det

Selvfølgelig

Min pige blev helt syg da hun så den lyserøde, så den må hun have i julegave. Der er altså bare noget med at lyserødt sælger til piger

Anmeld

2. november 2010

JulieE

A. skriver:

aner ikke hvad min dreng skal ha´i år hvad køber i til jeres drenge som er omkring 2½+

HVad med noget Lego Duplo? Det fik min søn i den alder og han elskede det

Anmeld

2. november 2010

DK

JulieE skriver:

HVad med noget Lego Duplo? Det fik min søn i den alder og han elskede det

Det skulle jeg lige til at skrive!

Man kan aldrig få nok lego!!

Anmeld

2. november 2010

bagger26

Flexi-tracks, min søn ELSKER dem, han bliver 3 til jul  og han har leget med banen det sidste ½ år i hvert fald. De skal bare have lidt hjælp til at samle banen, og derefter kan han lege med den i times vis...

Anmeld

2. november 2010

businesstigger

Alexander bliver 3 i næste uge så jul og fødselsdagsgaver vil nok ikke varriere så meget. Af os får han noget Duplo.

Ellers ønsker han sig spil, biler, lege mad, ting til sin togbane (brio), en kikkert, en lege støvsuger, en masse bøger og så ønsker han sig årskort til Tivoli og Zoo da det koster penge at komme ind fra han bliver 3.

Anmeld

2. november 2010

JulieE

DK skriver:

Det skulle jeg lige til at skrive!

Man kan aldrig få nok lego!!

Præcis!!! Lego er fantastisk!

Min søn er 6½ år nu og er total legedreng. Han stod op kl 06 her tilmorgen (havde sovet lidt inde hos os) og spurgte: Mor må jeg godt gå ind og lege? Et øjeblik efter kunne man høre den karalteristiske lyd af lego

Anmeld

2. november 2010

A.

bagger26 skriver:

Flexi-tracks, min søn ELSKER dem, han bliver 3 til jul  og han har leget med banen det sidste ½ år i hvert fald. De skal bare have lidt hjælp til at samle banen, og derefter kan han lege med den i times vis...

han har fået en kæmpe racebane fra kloge moster i adventsgave så tro ikke at flexi er noget for ham

Anmeld

2. november 2010

A.

han har lego og han gider ikke rigtigt lege med det mere han får dog noget toy story lego fra min søs da han er helt vild med den tegnefilm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.