Aktivitetstæppe sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.219 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Faith

Blå elefant, købt i Babysam, brugt ganske lidt.

Ny pris 500 kr.

Byd!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Blå elefant, købt i Babysam, brugt ganske lidt.

Ny pris 500 kr.

Byd!

nej da.. hvorfor sælger du den??

Anmeld

1. november 2010

Faith

BlyViol skriver:

nej da.. hvorfor sælger du den??

Får simpelthen ikke brugt den.... Den har stået mere eller mindre ubrugt siden vi købte den.

Anmeld

1. november 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Får simpelthen ikke brugt den.... Den har stået mere eller mindre ubrugt siden vi købte den.

har de andre eller hvordan?? De kan jo ligge over kanten med brystkassen så de bedre kan se op hvis Alberte var 3 mdr yngre havde jeg købt den på stedet

Anmeld

1. november 2010

Faith

BlyViol skriver:

har de andre eller hvordan?? De kan jo ligge over kanten med brystkassen så de bedre kan se op hvis Alberte var 3 mdr yngre havde jeg købt den på stedet

Jeg bruger de der skumgummimåtter med et tæppe på, og så har jeg 2 skråpuder som de hviler overkroppen på så de styrker deres nakker. Synes elefanten er for lille til 2.

Anmeld

1. november 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Jeg bruger de der skumgummimåtter med et tæppe på, og så har jeg 2 skråpuder som de hviler overkroppen på så de styrker deres nakker. Synes elefanten er for lille til 2.

overvejer helt at købe den alligevel, den er bare rigtig sød og smart med de sider der..

men må hellere lade være, hun har jo et legetæppe og der går ik længe før den ik er sjov mere

Anmeld

1. november 2010

Faith

BlyViol skriver:

overvejer helt at købe den alligevel, den er bare rigtig sød og smart med de sider der..

men må hellere lade være, hun har jo et legetæppe og der går ik længe før den ik er sjov mere

Jeg synes osse Berte er for stor til den.... Tror ikke hun vil synes den er sjov ret længe. Vi har gjort det at vi har brugt de der dyr der hænger i den, til at sætte på deres autostole. Det synes de er meget hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.