Hvad sover jeres børn i ude i barnevognen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.532 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. november 2010

HDA2311

Jeg mangler noget tøj Sebastian kan sove i ude i barnevognen her til vinter. Sidste år brugte vi en lækker fleecedragt, men nu hvor han er blevet 2 år synes jeg det er svært at finde dem så store.

Så jeg har tænkt på om et termosæt ville være fint at sove i??

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

SaNiNa

Vi har voksi en som vi har fast i dp og en her hjemme alt efter hvor varmt det er har han en fleecetrøje på, og hue+handsker hvis det er meget koldt (ikke nu) han ligger jo rigtig godt pakket ind i voksien

Anmeld

1. november 2010

Ida.

Hvad størrelse bruger han?

Mine piger har begge brugt (den ene bruger stadig) en lækker varm fleecedragt til at sove ude i om vinteren - Annika havde også en sidste år, selvom hun var fyldt 2 i august...

Anmeld

1. november 2010

mor-til-vanessa

HDA2311 skriver:

Jeg mangler noget tøj Sebastian kan sove i ude i barnevognen her til vinter. Sidste år brugte vi en lækker fleecedragt, men nu hvor han er blevet 2 år synes jeg det er svært at finde dem så store.

Hvad gør I?

vanessa har uldundertøj på og så alm tøj.  hue, vanter og en uld trøje og så ligger hun på lammeskind og har dyne og tæppe over.

er ved at strikke en ulddragt, som hun snart skal have på

Anmeld

1. november 2010

HDA2311

idamaria83 skriver:

Hvad størrelse bruger han?

Mine piger har begge brugt (den ene bruger stadig) en lækker varm fleecedragt til at sove ude i om vinteren - Annika havde også en sidste år, selvom hun var fyldt 2 i august...

han bruger 92 - men har ikke haft det store held med at finde en

Anmeld

1. november 2010

Sabrina

Vores dreng bruger et termosæt

Anmeld

1. november 2010

Ida.

HDA2311 skriver:

han bruger 92 - men har ikke haft det store held med at finde en

Annikas var str. 92 sidste år - købt i name it - er faktisk helt sikker på, at de også har dem i år...

Har været ved at kigge på deres hjemmeside - og kan mærkeligt nok ikke finde dem, men har købt en til Lina i str. 86, og det var altså ikke den største størrelse, de havde...

Anmeld

1. november 2010

Mor til Frederic og Freya

HDA2311 skriver:

Hvad gør I?

Vi har altid brugt voksi classic til frederic. Men han er også 2 år og sparker sig ud af den.

Så vi har købt en voksi urban. En sovepose de kan bruge helt til de 5-6 år, der er huller til barnevogns selen og den er bare total lækker.

Så her sover han i tynde bukser eller strømpebukser og så ellers blot body og bluse...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. november 2010

2babygirls

Indtil videre sover Madeleine i den lille brune bjørnedragt fra HM, og så nogle vanter, for hun får hurtigt kolde fingre, og så med en hue på og sin dyne..

Anmeld

1. november 2010

cdinesen

Tænkte på... hvad skal jeg pakke min lille pige ind i der kommer til verden til januar, når hun skal sove ude? Jeg er lidt usikker på det hele, alt fra undertøj, hue og vanter til dyne... hvor meget eller hvor lidt... Håber i har nogle gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.