serina elsker sin plastikputtekasse med plastikklodser fra fisherprice ... køn er den ikke, men klodserne kan stables og larmer rigtig meget når de rammer gulvet .. og det er netop det der er skidesjovt.. så har hun en holder med 5 bolde i fra playskool( købt i toys 'r us) og den er god at pille bolde op ad ( og sætte i igen når hun engang kan fide ud af det
) derudover er hun rigtig glad for sin gåvogn ... endnu en "smuk" plastikdims .. men den har masse af aktiviteter på sig - dimser der kan snurre rundt, noget det kan rasle, dimser der kan vippes..
en gåvogn er måske lige vildt nok at have stående ved bedste ... måske hun bare skal anskaffe sig nogle duploklodser .. de er også et hit her.. de bliver selvfølgelig ikke brugt "rigtigt" endnu .. men det er til gengæld noget der holder i flere år..
hos bedste har hun ( og de andre) en puttekasse og nogle magnetklodser i den aldersgruppe hun er i nu .. men min mor har også været rigtig god til at gemme legetøj.. fordi jeg både har søskende og fætre og kusiner der er yngre end mig ( yngste kusine er nu 8 år .. og min niece er 5 ) så hun har aldrig nået at smide det ud før det igen blev aktuelt
...
hos farmor har hun en kasse med blandet legetøj ... lidt rangler ( hun er meget snart for stor til dem .. men de er jo "nye" og dermed spændende når hun er ved farmor) en dukke, nogle bamser og et par bøger... og det går fint 
Det behøver ikke være så avanceret ... en ballon gør det altså også fint .. og så måske en bold i fine farver 
serinasmor
Anmeld