erså træt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. november 2010

ChatH

Skriver lige som anonym.

Jeg er bare så træt af alting. NYDER min unger fuldt ud og kan ikke være nok sammen med dem.

Netop nu hvor alting så lysere ud mht til alt også vores Økonomi, får jeg idag et kald fra banken som siger vi lige skal tjekke kontierne. mig ind og kigge, og så har jeg satme kun fået 2000kr i løn. så jeg ringer til kommunen som ikke kan give mig en forklaring og siger jeg skal ringe til skat og høre. snakker med den sureste kælling derinde som kan fortælle mig at det er noget løninholdelse. WHAT?? jeg bliver sat om til en anden. hun siger så det er su jeg ikke har betalt så det er dem de har trukket tilbage. ØHH har en aftale med tilbage betaling, men det kunne hun sørme ikke hjælpe mig med så måtte jeg ringe til økonomistyrelsen. så nu sidder jeg så i kø og kunne slå en ihjel!!!

Jeg er så ked af det og frustreret kan slet ikke holde ud at vores konti er helt i bund og slet ikke når jeg mener at have tjek på det her

øv!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

TbCp

Du er ikke ano!

Penge er noget fanden har skabt! Det er så surt når der er rod i det...

Håber det løser sig for jer!

Anmeld

1. november 2010

ChatH

Chatarina skriver:

Skriver lige som anonym.

Jeg er bare så træt af alting. NYDER min unger fuldt ud og kan ikke være nok sammen med dem.

Netop nu hvor alting så lysere ud mht til alt også vores Økonomi, får jeg idag et kald fra banken som siger vi lige skal tjekke kontierne. mig ind og kigge, og så har jeg satme kun fået 2000kr i løn. så jeg ringer til kommunen som ikke kan give mig en forklaring og siger jeg skal ringe til skat og høre. snakker med den sureste kælling derinde som kan fortælle mig at det er noget løninholdelse. WHAT?? jeg bliver sat om til en anden. hun siger så det er su jeg ikke har betalt så det er dem de har trukket tilbage. ØHH har en aftale med tilbage betaling, men det kunne hun sørme ikke hjælpe mig med så måtte jeg ringe til økonomistyrelsen. så nu sidder jeg så i kø og kunne slå en ihjel!!!

Jeg er så ked af det og frustreret kan slet ikke holde ud at vores konti er helt i bund og slet ikke når jeg mener at have tjek på det her

øv!!!!!

Det var ikke meget anonym jeg blev

Men hvad i kender mig jo!!

Anmeld

1. november 2010

ChatH

TbCp skriver:

Du er ikke ano!

Penge er noget fanden har skabt! Det er så surt når der er rod i det...

Håber det løser sig for jer!

Tak søde

Nej så det godt og så fuckede min computer så også lige om i det jeg skulle rette det, men hva?

Anmeld

1. november 2010

LIZO

det er aldrig sjovt når man ingen penge har en måned..  men det er jo ikke ens betydene med ikke har styr på det. du kunne jo på ingen måde ha vist de ville trække så stort et beløb. synes egenlig os det er frækt de kan gøre det uden at sende et brev omkring det..  håber i får styr på det..

Anmeld

1. november 2010

ChatH

LIZO skriver:

det er aldrig sjovt når man ingen penge har en måned..  men det er jo ikke ens betydene med ikke har styr på det. du kunne jo på ingen måde ha vist de ville trække så stort et beløb. synes egenlig os det er frækt de kan gøre det uden at sende et brev omkring det..  håber i får styr på det..

Tak søde, jamen snakkede med en sur kælling der sagde at de havde sendt et brev ang. det og hvis jeg ikke havde fået det med posten var det da så sandelig ikke hendes skyld!!! Jeg var seriøst gal!! men nu må vi trække på alle resourcer vi har og overleve denne måned og så Håbe at det går. Hader bare ikke at have lidt stående

Anmeld

1. november 2010

LIZO

Chatarina skriver:

Tak søde, jamen snakkede med en sur kælling der sagde at de havde sendt et brev ang. det og hvis jeg ikke havde fået det med posten var det da så sandelig ikke hendes skyld!!! Jeg var seriøst gal!! men nu må vi trække på alle resourcer vi har og overleve denne måned og så Håbe at det går. Hader bare ikke at have lidt stående

som om mav ville ringe sådan uforstående hvis man havde fået et brev.. sikke en dum kælling!!

forstå dig godt, håber i har en masse familie der kan hjælpe lidt

Anmeld

1. november 2010

ChatH

LIZO skriver:

som om mav ville ringe sådan uforstående hvis man havde fået et brev.. sikke en dum kælling!!

forstå dig godt, håber i har en masse familie der kan hjælpe lidt

Ja heldigvis Har vi det

men kan bare ikke så godt lidt at være til besvær på den måde

Anmeld

1. november 2010

msax

PIS LORT HELVEDE OG SATAN... sikke noget møg.

Det med tilbagebetaling skal man bare passe på med - for nej det er sku ikke altid det går som man troede.

Jeg håber du kom til at tale med en fornuftig dame ved økonomistyrelsen. Eller I har fundet en løsning på en anden måde. For nej det er sku ikke sjovt at mangle penge.

Tanker fra Mette

Anmeld

2. november 2010

Lilac

Ej, hvor surt! Det er virkelig kringlet med skat, og man får typisk ikke meget ud af at snakke med dem - sådan har jeg i hvert fald tit oplevet det... Håber I kommer igennem det! Tænker på jer!

Iben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.