teste ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Anonym trådstarter

hej... jeg ville lige høre hvor tidligt i andre har ku teste posetiv! og om man godt kan ha mega MEGA mens smeter når man er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

JustMe

Jeg testede positiv 4+2. Vidste ikke jeg var gravid, så havde ikke prøvet at teste før. Men den var meget tydelig, så har sikkert kunne teste positiv flere dage før

Mht. menssmerter, var de meget værre i starten af min graviditet, end de var under mine menstruationer. Så ja, du kan sagtens have slemme menssmerter (for mig spændte det helt vildt i underlivet), selvom du er gravid

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Jeg testede positiv 4+2. Vidste ikke jeg var gravid, så havde ikke prøvet at teste før. Men den var meget tydelig, så har sikkert kunne teste positiv flere dage før

Mht. menssmerter, var de meget værre i starten af min graviditet, end de var under mine menstruationer. Så ja, du kan sagtens have slemme menssmerter (for mig spændte det helt vildt i underlivet), selvom du er gravid

tak for svar

Anmeld

1. november 2010

morethanperfect

JustMe skriver:

Jeg testede 4+0 og de var alle 3 meget tydelige

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

jeg vil være 3+0 i´morgen ca? så kan man vel ikk teste nu?

Anmeld

1. november 2010

Lotus86

Anonym skriver:

jeg vil være 3+0 i´morgen ca? så kan man vel ikk teste nu?

Naar... Det nok lige tidligt nok, og vil også være dumt, da du kan risikere at det ender ud i en bio.

Men jo, man kan sagtens have mensstrautionslignende smerter, jeg er 6+0 i dag, og der godt gang i underlivet

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Naar... Det nok lige tidligt nok, og vil også være dumt, da du kan risikere at det ender ud i en bio.

Men jo, man kan sagtens have mensstrautionslignende smerter, jeg er 6+0 i dag, og der godt gang i underlivet

jeg syns det helt vild så ondt det gør!! har ventet mig en gang! men der fant jeg sent ud af det så er ikk lige helt klar over hvor tidlig man kan osv det kommer og går som mega mens smerter

Anmeld

1. november 2010

JustMe

morethanperfect skriver:

Jeg testede 4+0 og de var alle 3 meget tydelige

Jeg tror egentlig også jeg har kunnet teste positivt omkring 3+nogle stykker, for ved blodprøven 4+4 var mit HCG dobbelt så stort, som gennemsnittet

Anmeld

1. november 2010

JustMe

Anonym skriver:

jeg syns det helt vild så ondt det gør!! har ventet mig en gang! men der fant jeg sent ud af det så er ikk lige helt klar over hvor tidlig man kan osv det kommer og går som mega mens smerter

Det gjorde mine også; følte mit underliv blev mast.

Jeg ville vente til efter forventet mens, for er du så uheldig, at det ender i en biokeisk graviditet, fordi ægget ikke sætter sig fast, er det rigtigt ærgerligt at teste positivt, være helt oppe at ringe i 1 uge for så at ryge dybt ned med humøret, hvis menstruationen kommer alligevel

Anmeld

1. november 2010

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Det gjorde mine også; følte mit underliv blev mast.

Jeg ville vente til efter forventet mens, for er du så uheldig, at det ender i en biokeisk graviditet, fordi ægget ikke sætter sig fast, er det rigtigt ærgerligt at teste positivt, være helt oppe at ringe i 1 uge for så at ryge dybt ned med humøret, hvis menstruationen kommer alligevel

kan nok ikk vente så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.