Ville i tage til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Loa

Isabella har de sidste par dage været meget urolig når hun spiste og skulle sove (Som ellers ikke har været et problem de sidste par uger) idag kan jeg så slet ikke få mælk eller vand i hende, det der alligevel sniger sig indenbors, kommer fluks retur igen i form at gylp/bræk... (Tror det er gylp, men lugter meget mere kraftigt end det plejer) Plus hun har været noget stoppet i næsen også i den sidste uges tid....

Syntes så hun virker lidt varmere end hun plejer (hun er normal ret varm) så tager hendes temp, som siger 38.....

Ville i tage til lægen, eller bør jeg bare give det et par dage og ellers prøve med sove og spise som jeg plejer?

(Gider nemlig ikke være overpylret og tage til lægen hvis der ikke er noget)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

maria_wlt

Jeg ville gi det et par dage. 

Tristan har lige haft feber i 2 dage (endte på 39,8) I dag var det over af sig selv igen... Men der kommer nok noget senere. Alle er syge for tiden

Go' bedring med hende

Anmeld

1. november 2010

Ida.

Det er kritisk hvis så lille et barn ikke kan holde noget i sig - vil hun slet ikke tage væske til sig? Hvad med bleerne? Har hun nogle gode våde tissebleer? Hvis ikke hun har det, så kan en dehydrering jo banke på, og det er jo alvorligt...

Tror jeg ville give lægen et kald - også fordi hun ikke er så gammel...

Anmeld

1. november 2010

Maja88

Loa skriver:

Isabella har de sidste par dage været meget urolig når hun spiste og skulle sove (Som ellers ikke har været et problem de sidste par uger) idag kan jeg så slet ikke få mælk eller vand i hende, det der alligevel sniger sig indenbors, kommer fluks retur igen i form at gylp/bræk... (Tror det er gylp, men lugter meget mere kraftigt end det plejer) Plus hun har været noget stoppet i næsen også i den sidste uges tid....

Syntes så hun virker lidt varmere end hun plejer (hun er normal ret varm) så tager hendes temp, som siger 38.....

Ville i tage til lægen, eller bør jeg bare give det et par dage og ellers prøve med sove og spise som jeg plejer?

(Gider nemlig ikke være overpylret og tage til lægen hvis der ikke er noget)

du skal bare reagere hvis hun bliver så sløv hun ikke reagerer på et klap eller knips ved siden af øret for eksempel. så skal du kontakte læge...

hvor gammel er hun???

prøv med afkogt vand med saftevand- afkogt vand er ikke så hårdt for maven som normalt vand

Anmeld

1. november 2010

<3

idamaria83 skriver:

Det er kritisk hvis så lille et barn ikke kan holde noget i sig - vil hun slet ikke tage væske til sig? Hvad med bleerne? Har hun nogle gode våde tissebleer? Hvis ikke hun har det, så kan en dehydrering jo banke på, og det er jo alvorligt...

Anmeld

1. november 2010

Loa

idamaria83 skriver:

Hun har rigtig meget og mange tisbleer..... Det er faktisk mest idag hun ikke har ville spise, de sidste par dage har hun spist men har bare været ekstrem urolig samtidig

Anmeld

1. november 2010

Loa

Maja88 skriver:

du skal bare reagere hvis hun bliver så sløv hun ikke reagerer på et klap eller knips ved siden af øret for eksempel. så skal du kontakte læge...

hvor gammel er hun???

prøv med afkogt vand med saftevand- afkogt vand er ikke så hårdt for maven som normalt vand

Hun bliver 4 mdr om 10 dage.....

Sys ikke hun virker sløv, så kan godt være jeg måske bare skal afvente...... -og afprøve det med det afkogte vand.... men må hun allerede godt få saftevand?

Anmeld

1. november 2010

Maja88

Loa skriver:

Hun bliver 4 mdr om 10 dage.....

Sys ikke hun virker sløv, så kan godt være jeg måske bare skal afvente...... -og afprøve det med det afkogte vand.... men må hun allerede godt få saftevand?

der sker ingenting ved du putter en lille smule saft i... det skal jo ikke være super stærkt...

men et vigtigste er jo væske så hvis du kan få det i hende... eller eventuelt kamillethe...

kamillethe kunne vi godt pakke væk ved min niece men saftevandet var et hit...

og husk på er jo ikke hver dag hun får det

Anmeld

1. november 2010

Loa

Maja88 skriver:

der sker ingenting ved du putter en lille smule saft i... det skal jo ikke være super stærkt...

men et vigtigste er jo væske så hvis du kan få det i hende... eller eventuelt kamillethe...

kamillethe kunne vi godt pakke væk ved min niece men saftevandet var et hit...

og husk på er jo ikke hver dag hun får det

Det er self rigtig nok.... Kamillethe har vi prøvet før og hun næææægtede at drikke det, tror ikke hun kunne lide smagen, så tror vi prøver med et stænk saftevand.....

Tak for råd   

Anmeld

1. november 2010

Maja88

Loa skriver:

Det er self rigtig nok.... Kamillethe har vi prøvet før og hun næææægtede at drikke det, tror ikke hun kunne lide smagen, så tror vi prøver med et stænk saftevand.....

Tak for råd  

kan godt forstå hende.. jeg ELSKER kamillethe men ville skam også nægte at drikke det uden honning hehe.. så føler med hende

men håber saftevanden hjælper...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.