Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: ja og de der høje brag og ej... måden hun overfalder ham på.... aaaarrrrg
ja og de der høje brag og ej... måden hun overfalder ham på.... aaaarrrrg
Ja bragene! Jeg får helt gåsehud igen..Da han bliver trukket op af sengen langs siden..Yikes!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Ja bragene! Jeg får helt gåsehud igen..Da han bliver trukket op af sengen langs siden..Yikes!
ja det er alt alt for klamt
Nej tak er du gal mand, for så kommer jeg til at forskrække alle i biffen med mine skrig og skål...
Jeg skider en snemand... så må hellere blive hjemme
Majbritt
blomst84 skriver: Så er jeg kommet hjem efter et gys i mørket :-) oh jo den er skam i 3D vi sad i hvert fald med briller på og følte vi fik kød-stumper i ansigtet men men men en god film hvis man godt kan lide klassisk saw og selvfølgelig en slutning man ikke havde regnet med :-) jeg er en lille bitte smule skuffet.... Men den er stadig virkelig virkelig klam og MANGE bliver ordnet af jigsaws tortur- redskaber :-) go fornøjelse til jer der skal se den :-)
Så er jeg kommet hjem efter et gys i mørket :-) oh jo den er skam i 3D vi sad i hvert fald med briller på og følte vi fik kød-stumper i ansigtet men men men en god film hvis man godt kan lide klassisk saw og selvfølgelig en slutning man ikke havde regnet med :-) jeg er en lille bitte smule skuffet.... Men den er stadig virkelig virkelig klam og MANGE bliver ordnet af jigsaws tortur- redskaber :-) go fornøjelse til jer der skal se den :-)
Super..Så vil jeg glæde mig ! Lidt skuffet blir man jo hvis forventningerne er skruet højt op,men øj..5 timer til jeg skal ha kastet menneskelegmer i krydderen
Shibby skriver: Super..Så vil jeg glæde mig ! Lidt skuffet blir man jo hvis forventningerne er skruet højt op,men øj..5 timer til jeg skal ha kastet menneskelegmer i krydderen
Det var så klamt! Kæft der var død og ødelæggelse non stop
Til jer fans.. se hvad i kan købe.... mu ha ha ha..Jeg ville ikk ha den ståene i mit soveværesle,men måske ville i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128