Giv mig et gys i 3D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Laulund87

Maja88 skriver:

ja og de der høje brag og ej... måden hun overfalder ham på.... aaaarrrrg

Ja bragene! Jeg får helt gåsehud igen..Da han bliver trukket op af sengen langs siden..Yikes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Maja88

Laulund87 skriver:

Ja bragene! Jeg får helt gåsehud igen..Da han bliver trukket op af sengen langs siden..Yikes!

ja det er alt alt for klamt

Anmeld

4. november 2010

twinboys

Nej tak er du gal mand, for så kommer jeg til at forskrække alle i biffen med mine skrig og skål...

Jeg skider en snemand... så må hellere blive hjemme

Majbritt

Anmeld

4. november 2010

Shibby

blomst84 skriver:

Så er jeg kommet hjem efter et gys i mørket :-) oh jo den er skam i 3D vi sad i hvert fald med briller på og følte vi fik kød-stumper i ansigtet men men men en god film hvis man godt kan lide klassisk saw og selvfølgelig en slutning man ikke havde regnet med :-) jeg er en lille bitte smule skuffet.... Men den er stadig virkelig virkelig klam og MANGE bliver ordnet af jigsaws tortur- redskaber :-) go fornøjelse til jer der skal se den :-)

Super..Så vil jeg glæde mig ! Lidt skuffet blir man jo hvis forventningerne er skruet højt op,men øj..5 timer til jeg skal ha kastet menneskelegmer i krydderen

Anmeld

4. november 2010

blomst84

Shibby skriver:

Super..Så vil jeg glæde mig ! Lidt skuffet blir man jo hvis forventningerne er skruet højt op,men øj..5 timer til jeg skal ha kastet menneskelegmer i krydderen

Jeg kan love dig for at der bliver lemlæstet en del ;-) du må lige opdatere om din mening i aften!

Anmeld

5. november 2010

Shibby

Det var så klamt! Kæft der var død og ødelæggelse non stop

Til jer fans.. se hvad i kan købe.... mu ha ha ha..Jeg ville ikk ha den ståene i mit soveværesle,men måske ville i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.