Foa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.109 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. november 2010

mukka88

Er der nogle der er medlem af Foa ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

mariamiss6

ja hvorfor?

Anmeld

1. november 2010

mortilsofieogsara

1. november 2010

mukka88

mariamiss6 skriver:

ja hvorfor?

jeg er social og sundheds hjælper og har lige fået besked om der skal fyres på onsdag. Ville bar høre om der er nogle der ved, hvis man er en af dem der bliver fyret! hvor længe skal man arbejde? hvor meget for man fra a kassen ? altså hvis du jo ved det ? kan ikke rigtig finde ud af Foa´s hjemmeside

Anmeld

1. november 2010

mariamiss6

mukka88 skriver:

jeg er social og sundheds hjælper og har lige fået besked om der skal fyres på onsdag. Ville bar høre om der er nogle der ved, hvis man er en af dem der bliver fyret! hvor længe skal man arbejde? hvor meget for man fra a kassen ? altså hvis du jo ved det ? kan ikke rigtig finde ud af Foa´s hjemmeside

Aner ikke hvad du får af a kassen, men vil tro du bliver fritstillet... ellers er det din almindelige opsigelse der gælder... hvis du har været der længe er det nok i nærheden af et halvt år jo... kort arbejdstid er 3 måneder, og lang er 6 måneder....

A kassen aner jeg intet om.... men vel lidt mindre end barsel????

Anmeld

1. november 2010

mukka88

mariamiss6 skriver:

Aner ikke hvad du får af a kassen, men vil tro du bliver fritstillet... ellers er det din almindelige opsigelse der gælder... hvis du har været der længe er det nok i nærheden af et halvt år jo... kort arbejdstid er 3 måneder, og lang er 6 måneder....

A kassen aner jeg intet om.... men vel lidt mindre end barsel????

uhhh... undskyld jeg spør.. 

Men har været der 3-4 år er det længe? hvad er det jeg får i de 6 måneder hvis det er længe nok jeg har været der? 

Anmeld

1. november 2010

mariamiss6

mukka88 skriver:

uhhh... undskyld jeg spør.. 

Men har været der 3-4 år er det længe? hvad er det jeg får i de 6 måneder hvis det er længe nok jeg har været der? 

jeg tror bestemt du får de 6 måneder så.....

Men fritstillet bestemmer foa jo da vidst ikke altså...

jeg ved bare at de dagplejere der just er fyrret i Frederikssund er fritstillet i 6 måneder.... med løn selvfølgelig.... sådan er det jo med fristilling... altså man får løn men behøver ikke arbejde....

Anmeld

1. november 2010

Valle81

mukka88 skriver:

DAgpengesatsen er den samme for alle - det er 3760 om ugen - og nogle måneder(de fleste) er 4 ugers måneder og nogle er 5 ugers.

Af de penge skal du betale ATP og skat - ikke arbejdsmakedsbidrag eller pension.

Resten kan jeg ikke hjælpe med.......

Anmeld

1. november 2010

mukka88

Valle81 skriver:

DAgpengesatsen er den samme for alle - det er 3760 om ugen - og nogle måneder(de fleste) er 4 ugers måneder og nogle er 5 ugers.

Af de penge skal du betale ATP og skat - ikke arbejdsmakedsbidrag eller pension.

Resten kan jeg ikke hjælpe med.......

er det lige meget hvor mange timer man arbejder?

Anmeld

1. november 2010

mukka88

mariamiss6 skriver:

jeg tror bestemt du får de 6 måneder så.....

Men fritstillet bestemmer foa jo da vidst ikke altså...

jeg ved bare at de dagplejere der just er fyrret i Frederikssund er fritstillet i 6 måneder.... med løn selvfølgelig.... sådan er det jo med fristilling... altså man får løn men behøver ikke arbejde....

tak nu forstod jeg det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.