Købes: spis dig gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. november 2010

CmarianN

Hej damer!

Nogen der har bogen SPIS DIG GRAVID til salg, som jeg må købe?

Har overtalt mig selv til, at prøve den af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

CmarianN

Er der slet ikke nogen der har SPIS DIG GRAVID til salg????

Anmeld

1. november 2010

Chalala85

CmarianN skriver:

Hej damer!

Nogen der har bogen SPIS DIG GRAVID til salg, som jeg må købe?

Har overtalt mig selv til, at prøve den af!

http://www.dba.dk/soeg/?soeg=spis+dig+gravid

der er nogen på dba

Anmeld

2. november 2010

CmarianN

Chalala85 skriver:

http://www.dba.dk/soeg/?soeg=spis+dig+gravid

der er nogen på dba

Tak søde

Jeg fandt den også derinde, men ville jo liige høre mine "medsøstre" herinde først  haha!

Anmeld

2. november 2010

Chalala85

CmarianN skriver:

Tak søde

Jeg fandt den også derinde, men ville jo liige høre mine "medsøstre" herinde først  haha!

hehe det kan jeg godt forstå Så må du lige fortælle om det virker...har selv overvejet den bog men er ikke sikker på jeg tror på den..

Anmeld

2. november 2010

CmarianN

Chalala85 skriver:

hehe det kan jeg godt forstå Så må du lige fortælle om det virker...har selv overvejet den bog men er ikke sikker på jeg tror på den..

Jamen det vil jeg da gøre

Jeg har selv været meget skeptisk omkring den, men en af pigerne herinde har skrevet til mig og fortalt om hvordan det er gået for hende og det fik mig egentlig til, at hoppe på vognen.

Men vil gerne opdate dig

Anmeld

2. november 2010

Chalala85

CmarianN skriver:

Jamen det vil jeg da gøre

Jeg har selv været meget skeptisk omkring den, men en af pigerne herinde har skrevet til mig og fortalt om hvordan det er gået for hende og det fik mig egentlig til, at hoppe på vognen.

Men vil gerne opdate dig

uhh det lyder spændene.. blev hun da gravid ? hvor længe havde hun prøvet osv?! er lidt nys heh

Anmeld

2. november 2010

Dorthe1986

Chalala85 skriver:

uhh det lyder spændene.. blev hun da gravid ? hvor længe havde hun prøvet osv?! er lidt nys heh

Hej

Tror jeg er pigen der henvises til

Jeg havde prøvet at blive gravid i 1 år og 2 mdr, da jeg besluttede at prøve bogen af. Jeg tabte mig 13 kg på tre måneder og blev gravid og nu er jeg i 17. uge Så jeg kan kun anbefale bogen

I forvejen havde jeg ufattelig uregelmæssig cyklus. Faktisk fik jeg overhovedet ikke min mens, kun hvis jeg fik nogle hormonpiller... Jeg blev henvist til Skive med beskeden tab dig og så hjælper vi. Det resulterede i at jeg pludselig fik min mens helt naturligt, dog ikke helt regelmæssigt, men den kom og så kunne jeg se at jeg på rette vej Da jeg så regnede med denne ville komme tredje gang kom den ikke og jeg tænkte det er bare typisk! Men der var jo så en grund hertil En lille baby i mavsen

Anmeld

2. november 2010

Chalala85

Dorthe1986 skriver:

Hej

Tror jeg er pigen der henvises til

Jeg havde prøvet at blive gravid i 1 år og 2 mdr, da jeg besluttede at prøve bogen af. Jeg tabte mig 13 kg på tre måneder og blev gravid og nu er jeg i 17. uge Så jeg kan kun anbefale bogen

I forvejen havde jeg ufattelig uregelmæssig cyklus. Faktisk fik jeg overhovedet ikke min mens, kun hvis jeg fik nogle hormonpiller... Jeg blev henvist til Skive med beskeden tab dig og så hjælper vi. Det resulterede i at jeg pludselig fik min mens helt naturligt, dog ikke helt regelmæssigt, men den kom og så kunne jeg se at jeg på rette vej Da jeg så regnede med denne ville komme tredje gang kom den ikke og jeg tænkte det er bare typisk! Men der var jo så en grund hertil En lille baby i mavsen

ihh hvor dejligt at høre

Hmm tror du den vil hjælpe når alt er "normalt" på min front.. du ved æl, mens vægt osv osv

Anmeld

2. november 2010

Dorthe1986

Chalala85 skriver:

ihh hvor dejligt at høre

Hmm tror du den vil hjælpe når alt er "normalt" på min front.. du ved æl, mens vægt osv osv

Hmm det er jo et godt spørgsmål... Altså bogen er i hvert fald også beregnet til normalvægtige, så meget ved jeg.

Men hvor længe har du prøvet at blive gravid?

Tror i hvert fald ikke det kan skade at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.