Monstermyggestik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.161 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. august 2008

3rollinger

Hejsa

Paa det sidste naar jeg bliver stukket af hvad jeg tror er myg, faar jeg saadan nogen kaempe monstermyggestik, som er mindst 10x10 cm med en lille haard moerkeroed plet inde i midten hvor udyret har stukket. Det ser ud som om at der traenger gift ud i hele kroppen. Som min mor saa fortroestningsfuldt sagde "Den har nok siddet paa en hundelort foer den stak dig!!" Foerhen fik jeg bare alm. irriterende myggestik, men naar man nu, som jeg, har 3 af disse monsterstik paa benene og ét paa armen, ligner jeg lidt noget der er loegn

Er der andre det sker for at stikkene bare vokser og vokser? Det er vel ikke noget der sker noget ved, vel?

Knus
st (der ligner en man ihvertfald ikke har lyst til at komme for naer i swimmingpoolen).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2008

EliasNoah

Hejsa,

Det får jeg også, og de blir altså bare kæmpe store både i diameter, men også udaf.

Det er en allergisk reaktion på stikket.

Anmeld

9. august 2008

bette

kender det alt for godt.. får mega myggestik når de bider mig...

det er ik alm store men virkelig giga store.. og når de er ved at gå væk er huden sådan lidt lilla agtig..(?)

tror også det er en allergisk reaktion.. har altid fået super mange myggestik om sommeren men de har ikke altid været så store..
men for nogle år siden begyndte jeg at hæve fuldstændig op når jeg fik et stik>(

Anmeld

9. august 2008

st

Det har jeg også oplevet, og fik nogle piller hos en speciallæge, som kunne tage den værste hævelse fra stikket. Det er, som de andre skriver, en allergisk reaktion. Jeg vil lige prøve at finde et par billeder frem, som jeg tog for nogle år siden. Jeg blev stukket i ansigtet, og jeg svulmede total op og lignede en der var blevet gennembanket.

Men det er længe siden jeg har reageret sådan sidst Det er som om, at jeg nu igen kan tåle at blive stukket.

st.

Anmeld

9. august 2008

Becks

st Spanien skriver:

Hejsa

Paa det sidste naar jeg bliver stukket af hvad jeg tror er myg, faar jeg saadan nogen kaempe monstermyggestik, som er mindst 10x10 cm med en lille haard moerkeroed plet inde i midten hvor udyret har stukket. Det ser ud som om at der traenger gift ud i hele kroppen. Som min mor saa fortroestningsfuldt sagde "Den har nok siddet paa en hundelort foer den stak dig!!" Foerhen fik jeg bare alm. irriterende myggestik, men naar man nu, som jeg, har 3 af disse monsterstik paa benene og ét paa armen, ligner jeg lidt noget der er loegn

Er der andre det sker for at stikkene bare vokser og vokser? Det er vel ikke noget der sker noget ved, vel?

Knus
st (der ligner en man ihvertfald ikke har lyst til at komme for naer i swimmingpoolen).

Kender det alt for godt... Jeg er allergisk for myggestik og de ligner kæmpe golfbolde 8D
Jeg får piller mod dem og en terbasminspray (astma spray) Fordi jeg samtidig får vejrtræknngs prolemer... Så kunne snilt forestille mig det er en allergisk reaktion du får af dem...

knus Beck(H)

Anmeld

9. august 2008

Pia

Hej

Med den sommer vi har haft tror jeg ikke det bare et myggestik i har fået.
Der har været rigtig mange klæger/hestebremser i år.. og når man er blevet stukket af dem bliver huden væsenltig mere irreteret.
Jeg plejer selv og blive ædt af myg.. Men i år har jeg kun fået to myggestik, men seks klæger ( ved ikke hvordan detstaves) bid..
Og de bliver så grimme..

Men ja det er en allergisk reaktion og man kan få piller for det.
Det an antiestaminer man får for det
Så har i allergi piller der hjemme, så kan de også hjælpe på kløen efter div insektstik..

Mvh Pia.

Anmeld

10. august 2008

Loggidut

b-vitaminer kan stoppe de skide myg, hvis i spiser sådan en hver dag flyver myggene forbi jer!

skulle uheldet være ude, kan i smørre med cylicain (mener jeg det hedder, ) så stopper i de der store hævelser man får når man kløer sig...det er smerte og kløstillende...

så her døjer vi ikke med myg, selv om vi har mange!

Anmeld

10. august 2008

twinboys

Hej hej jo jo mig æder de også... og av av de klør og er rigtig trælse at have og ja de hæver også vildt op...

Et super middel at putte på er Mepyramin creme 2%

Påsmøres ved kløe og ubehag...

Den virker....:)

Majbritt

Anmeld

10. august 2008

3rollinger

Idag er jeg blevet stukket i nakken. Kan ikke selv se om jeg ligner klokkeren fra Notre Dame, men det kan jeg sagents forestille mig.

Tusind tak for jeres gode raad. Jeg maa vist ned og koebe nogen b-vitaminer. De er sikkert gode for en hel masse mere ogsaa :)

Knus
st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.