Iui 4 i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Jeg krydser alt, hvad krydses kan for jer Og 4.gang er lykkens gang - det var jo aftalen ikk?

Jo det var det!! 4 gang, lykkens gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

AnneP

Håber virkelig der kommer 2blå streger denne gang!!!

Anmeld

2. november 2010

AnneP skriver:

Håber virkelig der kommer 2blå streger denne gang!!!

Tusind mange tak! Det håber jeg også!

Der var et stort basseæg på over 20mm. og resten var også bare som det skulle være. Så kunne næsten ikke have været en bedre IUI.

Så nu håber jeg at der har været held i sprøjten

Anmeld

2. november 2010

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind mange tak! Det håber jeg også!

Der var et stort basseæg på over 20mm. og resten var også bare som det skulle være. Så kunne næsten ikke have været en bedre IUI.

Så nu håber jeg at der har været held i sprøjten

Hihi det vi for.

Også er det min tur i morgen og IUI torsdag. Så der spytter du liiiiiiiiiiiige noget held over til mig.

Så vi kan få gået nogle ture til sommer hihi

Anmeld

2. november 2010

CamillaValby skriver:

Hihi det vi for.

Også er det min tur i morgen og IUI torsdag. Så der spytter du liiiiiiiiiiiige noget held over til mig.

Så vi kan få gået nogle ture til sommer hihi

Jaaaa!!!

Vil så gerne følges med dig søde. Og vil så gerne, at det er nu for os begge to!

Anmeld

2. november 2010

CamillaValby

Jaaaa!!!

Vil så gerne følges med dig søde. Og vil så gerne, at det er nu for os begge to!

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee

Hmm seriøst jeg tør ikke engang vente de skide 14 dage haha. Hader den vente tid mere end noget andet.

Men hvis det lykkes for os begge så skal det sku ud og fejres når de første 12 uger er gået. Og nok også før hihi.

Anmeld

2. november 2010

Jarnsaxa

!!!!

Anmeld

2. november 2010

Weeeeeeeeeeeeeeeeeee

Hmm seriøst jeg tør ikke engang vente de skide 14 dage haha. Hader den vente tid mere end noget andet.

Men hvis det lykkes for os begge så skal det sku ud og fejres når de første 12 uger er gået. Og nok også før hihi.

Jeg prøver og vende de 14 dage til noget positivt. En periode med pauser fra læger og sprøjter... Jo jo, 14 dages ferie vil nogen kalde det meeeen.... det er vist en overdrivelse

Først fejre det efter 12 uger??? Nahhh du, vi skal da fejre det med det samme

Anmeld

2. november 2010

CamillaValby

Jeg prøver og vende de 14 dage til noget positivt. En periode med pauser fra læger og sprøjter... Jo jo, 14 dages ferie vil nogen kalde det meeeen.... det er vist en overdrivelse

Først fejre det efter 12 uger??? Nahhh du, vi skal da fejre det med det samme

Hehe det har du heeeeeeeeeeeeeeelt ret i søde. Men bare vent vi kommer begge til at brokke os over at tiden kommer til at gå for langsomt hihi.

Det kand u tro det skal, først forsigtigt, og efter 12 uger så skal der festes hihi

Anmeld

2. november 2010

CamillaValby skriver:

Hehe det har du heeeeeeeeeeeeeeelt ret i søde. Men bare vent vi kommer begge til at brokke os over at tiden kommer til at gå for langsomt hihi.

Det kand u tro det skal, først forsigtigt, og efter 12 uger så skal der festes hihi

Nemlig!

Puhhh hvis den ikke er der denne gang så... gange en mio.

Det MÅ bare være min tur har jeg besluttet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.