Så skal det bekræftes hos lægen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Happiness

Så har jeg ringet og bestilt tid til lægen. Fik sgu en tid idag kl 11.45 Dejligt at der ik går længere tid.

Skal have taget blodprøver og blodtryk. Og så skal vi have ordnet papirer i næste uge,, når svarene er kommet

Nu er det bare så virkeligt

Tog også lige en clear blue i morges:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Valle81

MaybeMe skriver:

Så har jeg ringet og bestilt tid til lægen. Fik sgu en tid idag kl 11.45 Dejligt at der ik går længere tid.

Skal have taget blodprøver og blodtryk. Og så skal vi have ordnet papirer i næste uge,, når svarene er kommet

Flotte tests:0)

Tillykke mange gange:0)

Anmeld

1. november 2010

Happiness

Valle81 skriver:

Flotte tests:0)

Tillykke mange gange:0)

Tak. Ja de er blevet meget mere tydelige Og med clearblue er man vist ikke i tvivl

Anmeld

1. november 2010

Mira0911

Et stort tillykke... :) 

Anmeld

1. november 2010

Happiness

Så er jeg blevet mål, vejet, tjekket urin og blodprøver... Sikke et show, men hvor var det dejligt!

Og fik en masse afvide. Nu skal jeg bare have bestilt nakkefoldsscanningen og til 1. graviditetstjek i næste uge

Anmeld

1. november 2010

Thereseh

MaybeMe skriver:

Så er jeg blevet mål, vejet, tjekket urin og blodprøver... Sikke et show, men hvor var det dejligt!

Og fik en masse afvide. Nu skal jeg bare have bestilt nakkefoldsscanningen og til 1. graviditetstjek i næste uge

Dejligt. 

Så skal du også vente spændt på blodprøvesvar. Pyh, jeg får først svar den 10. november, fordi jeg lige skal et smut til London i weekenden. 

Ved ikke hvorfor jeg lige er så nervøs for de blodprøver 

Ved du hvor du skal føde?

Anmeld

1. november 2010

Happiness

Thereseh skriver:

Dejligt. 

Så skal du også vente spændt på blodprøvesvar. Pyh, jeg får først svar den 10. november, fordi jeg lige skal et smut til London i weekenden. 

Ved ikke hvorfor jeg lige er så nervøs for de blodprøver 

Ved du hvor du skal føde?

Puha... det er lang ventetid du har... Regner med at få en tid d. 12 til svar. Der har jeg fri fra arbejde.

Jeg er også nervøs for dem. Og er ret sikker på at de er fine... Men det er nok meget naturligt at have en masse bekymringer

Jeg regner med at skulle føde på Hvidovre. Der er jeg selv født, så det kunne være lidt skægt... Det blir ihvertfald der eller Rigshospitalet.

Skal lige snakke med kæresten om det, men tror nu han er ligeglad Så længe der kommer en baby ud

Hvad med dig? Ved du hvor du skal føde?

Hvor langt er du henne? Er selv 4+3.... Havde regnet forkert selv...  Flot...

Anmeld

1. november 2010

Thereseh

MaybeMe skriver:

Puha... det er lang ventetid du har... Regner med at få en tid d. 12 til svar. Der har jeg fri fra arbejde.

Jeg er også nervøs for dem. Og er ret sikker på at de er fine... Men det er nok meget naturligt at have en masse bekymringer

Jeg regner med at skulle føde på Hvidovre. Der er jeg selv født, så det kunne være lidt skægt... Det blir ihvertfald der eller Rigshospitalet.

Skal lige snakke med kæresten om det, men tror nu han er ligeglad Så længe der kommer en baby ud

Hvad med dig? Ved du hvor du skal føde?

Hvor langt er du henne? Er selv 4+3.... Havde regnet forkert selv...  Flot...

Jeg er 7+6 , men har en idé om at jeg måske er en uge kortere henne, da jeg havde ret uregelmæssig mens. 

Hvor skægt. Jeg skal også føde på Hvidovre. Jeg nægter at føde på Riget, fordi jeg har for mange dårlige minder dér. Samtidig har jeg lægeskræk, så det står i min vandrejournal. Derfor er der større chance for jeg får mit første ønske i hospital. 

Nu hører jeg også til Hvidovre, da jeg bor på Vesterbro 

Anmeld

1. november 2010

Happiness

Thereseh skriver:

Jeg er 7+6 , men har en idé om at jeg måske er en uge kortere henne, da jeg havde ret uregelmæssig mens. 

Hvor skægt. Jeg skal også føde på Hvidovre. Jeg nægter at føde på Riget, fordi jeg har for mange dårlige minder dér. Samtidig har jeg lægeskræk, så det står i min vandrejournal. Derfor er der større chance for jeg får mit første ønske i hospital. 

Nu hører jeg også til Hvidovre, da jeg bor på Vesterbro 

Ej hvor skægt! Så kan det være vi kommer til at skrige om kap i værelser ved siden af hinanden hehe

Bor selv på Amager, så det er jo lidt længere til hospitalerne... Men så langt er der jo heller ikke til Hvidovre

Anmeld

1. november 2010

A&F

MaybeMe skriver:

Hvor er jeg glad på dine vegne

Så du er 4+3 hehe en dag længere henne end jeg.

Tillykke ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.