Hej..
Jeg kan godt forstå dine tanker omkring det med at han har søgt ind til milli..
Her er det lidt anderledes, Kasper (min kæreste og Mikkels far) har for et lille år siden efterhånden fået nyt job, han er tømre og er nu blevet rejsemontør.. Det vil sige at han typisk er afsted fra søndag eften og kommer så hjem igen fredag eftermiddag. Så Mikkel og jeg er alene hjemme i hverdagene..
Da jeg fik jobbet var jeg sur, ked af det, skuffet og rigtig træt af ham... Men vi fik os en god snak hvor han fortalte at det er den slags job han altid har drømt om.. og han synes at Mikkel var stor nok til at han kunne tage afsted. Da Mikkel godt vidste hvem far var/er, eller hvad man nu kan sige..
Det var hans drøm at få sådan et job og det gik pludselig op for mig, hvor meget drømme betyder... Så jeg indvilligede i at vi kunne prøve det og se hvad der skete.. Og må indrømme at det ikke er så slemt som jeg havde frygtet..
Det er rigtig hyggeligt at være alene med Mikkel. Men om aftenen når han er lagt i seng, kan det ind i mellem godt blive lidt ensomt.. Men jeg ved at kasper kun er en telefon opringning væk, da han kun arbejder rundt omkring i DK..
Jeg synes at I skal tage jer en snak om tingene, fortælle ham at du er bange for at han ikke kommer hjem en dag, fortælle han at du føler dig svigtet osv... Men samtidig have i baghovedet at det er bedre han gør det nu, end når du måske er gravid igen og i venter den næste baby, (hvis I skal have flere)
Alt held og lykke med det her fra..
Knus fra Camilla.
Anmeld