Hvad giver man til kæresten som har alt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Aprilmor11

Ja, nogen forslag til hvad man giver til kæresten som har alt ? Det er bare en gave jeg syns han fortjener for at være den han er .. Så det må godt være en lidt personlig ting .. Bare ikke noget med billeder .. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

june1987

hvad med et armbånd eller halskæde det er da en sød tanke

Anmeld

31. oktober 2010

Svei

Aprilmor11 skriver:

Ja, nogen forslag til hvad man giver til kæresten som har alt ? Det er bare en gave jeg syns han fortjener for at være den han er .. Så det må godt være en lidt personlig ting .. Bare ikke noget med billeder .. (:

Et billede af dig let påklædt....

Anmeld

31. oktober 2010

Aprilmor11

june1987 skriver:

hvad med et armbånd eller halskæde det er da en sød tanke

Han går ikke med smykker

Anmeld

31. oktober 2010

Aprilmor11

Jbk skriver:

Et billede af dig let påklædt....

Åhh, det er ikke sådan kæreste , kæreste .. Det er en jeg har noget meget fast kørende med, men vi er bange for at ødelægge det hele hvis vi bliver kæreste inden han rejser væk en hel måned, men vi opføre os som kæreste alle steder (:, så helst ikke sådan noget (:

Anmeld

31. oktober 2010

Sees

Aprilmor11 skriver:

Hvad må det koste?

Hvad med en dag hvor han kan komme ud og kører ralley, eller ligende?

Anmeld

31. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvad med en oplevelsesgave? Evt. en overraskelses picnic på stuegulvet med stearinlys og bobler?

Anmeld

31. oktober 2010

Isabella_mor

Aprilmor11 skriver:

et klippekort til sexy stuff...   så kan han indløse et klip i ny og næ.. så kan de forskellige klip være eks. massage, eller nus eller noget helt 3. det er kun fantasien der sætter grænser.. og det er jo også en gave som du får noget ud af  

Anmeld

31. oktober 2010

Aprilmor11

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvad med en oplevelsesgave? Evt. en overraskelses picnic på stuegulvet med stearinlys og bobler?

Bor med 3 andre så nok ikke før jeg flytter, men ellers en hamre god ide .. Den ville jeg have i baghovedet næste gang når jeg er flyttet (:

Anmeld

31. oktober 2010

Aprilmor11

isabellamor skriver:

et klippekort til sexy stuff...   så kan han indløse et klip i ny og næ.. så kan de forskellige klip være eks. massage, eller nus eller noget helt 3. det er kun fantasien der sætter grænser.. og det er jo også en gave som du får noget ud af  

Jah, det kunne man jo .. Tak (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.