Nogen der har erfaring med HD 1. del??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.540 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Hansen97

Ja jeg er i fuld gang med 1. semester på HD 1. del og lad mig bare sige at det er rigtig hårdt med fuldtids arbejde, familie og hus ved siden af..
Men jeg ved at det vil være så dejligt når jeg engang er færdig med det om 2 år... det er guleroden...

Ville sådan set bare høre om der er nogen der vil dele af deres erfaringer og evt. har nogle tips og tricks de vil dele ud af..

Skal lige siges at jeg tager mit som fjernstudie.. har ingen decideret undervisning som jeg følger på en skole...

Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Hansen97

Slet ingen??

Anmeld

1. november 2010

lds

Hej

Jo jeg har rigtig meget erfaring med HD og blev færdig i sommeren 2008. Jeg læste den på CBS med aften undervisning og alt hvad der hører til. Hvad er du interesseret i at høre om uddannelsen?

Kan kun sige at du har helt ret - den er skide hård, men de første 3 semestre er klart de værste! Så skriver du hovedopgave og så er 1. del færdig. Så skal man bare hurtigt igang med 2. del og der er de 2. første semestre de værste!

For mig var statestik og jura de tungeste men derefter kom der ren økonomi og ledelse der var mine valgfag og så blev det godt;-) Jeg læste mine hovedfag på engelsk og brugte en del timer i starten på at slå ord op!!!!

Skriv hvad du vil høre mere om........

Anmeld

1. november 2010

Hansen97

lds skriver:

Hej

Jo jeg har rigtig meget erfaring med HD og blev færdig i sommeren 2008. Jeg læste den på CBS med aften undervisning og alt hvad der hører til. Hvad er du interesseret i at høre om uddannelsen?

Kan kun sige at du har helt ret - den er skide hård, men de første 3 semestre er klart de værste! Så skriver du hovedopgave og så er 1. del færdig. Så skal man bare hurtigt igang med 2. del og der er de 2. første semestre de værste!

For mig var statestik og jura de tungeste men derefter kom der ren økonomi og ledelse der var mine valgfag og så blev det godt;-) Jeg læste mine hovedfag på engelsk og brugte en del timer i starten på at slå ord op!!!!

Skriv hvad du vil høre mere om........

Tak for svar!

Jeg var bare interesseret i at høre om der var nogen der havde nogle tricks i ærmet eller..  måske en bekræftelse på at det kan lade sig gøre selvom det er hårdt...

Ja data analyse er rigtig tung.. er bagud med det men er sikker på det nok skal gå...

Men skal bare acceptere at det tager tid.. og så planlægge sin tid rigtigt...

Anita

Anmeld

1. november 2010

lds

Manuduktion bøgerne er ret gode og nemme opslagsværker til det basale. Samme firma der udgiver bøgerne udbyder også maunduktion efter hvert semester og alle jeg kender der har været på det har aldrig fortrudt. Det er en hurtig gennemgang af pensum og de mest brugte eksamens problematikker.

Helt klart anbefales værdigt;-)

Anmeld

1. november 2010

lds

Se den her hjemmeside

https://www.aspiri.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.