Så er det i morgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

AnneP

den står på ægudtagning!!! og hold nu k**t hvor er jeg spænt!

Det hele er bare gået som det skulle denne gang med hormon behandlingen, (bortset fra nogle opstarts vanskeligheder) -det var jo bare helt vildt at opleve, efter alle de problemer vi havde med hornonerne i IUI behandlingerne.

ihhh tror slet ikke jeg får sovet inat, eller jo det skal jeg nok for skulle have min ægmodnings sprøjte kl 0300 natten til idag (sommer tid) så kunne ikke rigtig sove inden, (var bange for ikke at vågne til tiden) og så kunne jeg ikke sove bagefter, havde nogle mærkelige drømme, om alt fra sprøjter til baby!

Hmmm hvem siger man bliver "tosset" af hormoner!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

AnneP skriver:

Det hele er bare gået som det skulle denne gang med hormon behandlingen, (bortset fra nogle opstarts vanskeligheder) -det var jo bare helt vildt at opleve, efter alle de problemer vi havde med hornonerne i IUI behandlingerne.

ihhh tror slet ikke jeg får sovet inat, eller jo det skal jeg nok for skulle have min ægmodnings sprøjte kl 0300 natten til idag (sommer tid) så kunne ikke rigtig sove inden, (var bange for ikke at vågne til tiden) og så kunne jeg ikke sove bagefter, havde nogle mærkelige drømme, om alt fra sprøjter til baby!

Ih hvor er det spændende!! Håber det hele går som det skal!!

Jeg skal til IUI i dag, så er mindst lige så spændt som dig.

Krydser fingre for, at det hele går perfekt for os begge to.

Anmeld

1. november 2010

Mullefisen2011

AnneP skriver:

Uhh hvor spændende

Held og lykke med det hele,  fingre for dig..

Anmeld

1. november 2010

baby84

Hej Annep

håber det gik godt med ægudtagningen. Jeg er ny, men følger lige med. Skal selv til icsi og frygter det med æu. Kunne du måske lokkes til at skrive lidt om hvordan du oplevede det idag?

Kh

Byby84

Anmeld

1. november 2010

otlitrom

baby84 skriver:

Hej Annep

håber det gik godt med ægudtagningen. Jeg er ny, men følger lige med. Skal selv til icsi og frygter det med æu. Kunne du måske lokkes til at skrive lidt om hvordan du oplevede det idag?

Kh

Byby84

Nu tillader jeg mig at blande mig lidt, det håber jeg ikke gør noget. Men jeg har selv været gennem agudtagning, og har skrevet en lille smule om det i en "gammel" tråd, og tænkte du måske vil synes det er meget rart at læse. Jeg satte selv stor pris på, at andre ville fortælle mig, hvordan tingene hang sammen, inden jeg selv skulle have det gjort.

Tråden er denne http://www.fashionarena.net/Kvinder/Produkter/300161/mbym-jakke.aspx

Jeg håber ikke du føler det er anmasende, det er bare et håb om at du kan glemme din nervøsitet lidt. Jeg husker den tydeligt!

Hvor er I i behandling henne?

Det skal nok gå alt sammen! Krydser fingre for Jer!

Anmeld

1. november 2010

otlitrom

AnneP skriver:

Hej Annep!

Jeg håber det er gået rigtig godt idag!!

Har desværre først set indlægget nu..

Anmeld

1. november 2010

baby84

kitty skriver:

Nu tillader jeg mig at blande mig lidt, det håber jeg ikke gør noget. Men jeg har selv været gennem agudtagning, og har skrevet en lille smule om det i en "gammel" tråd, og tænkte du måske vil synes det er meget rart at læse. Jeg satte selv stor pris på, at andre ville fortælle mig, hvordan tingene hang sammen, inden jeg selv skulle have det gjort.

Tråden er denne http://www.fashionarena.net/Kvinder/Produkter/300161/mbym-jakke.aspx

Jeg håber ikke du føler det er anmasende, det er bare et håb om at du kan glemme din nervøsitet lidt. Jeg husker den tydeligt!

Hvor er I i behandling henne?

Det skal nok gå alt sammen! Krydser fingre for Jer!

Hej kitty

tusind tak Vi skal til forsamtale her den 9. men ved næsten det bliver icsi da der er under 100 sædceller. jeg er allerede vildt nervøs for det hele.

Kan det passe, at dette er et link til den rigtige tråd?? kommer ind på en modeside..

Anmeld

1. november 2010

otlitrom

baby84 skriver:

Hej kitty

tusind tak Vi skal til forsamtale her den 9. men ved næsten det bliver icsi da der er under 100 sædceller. jeg er allerede vildt nervøs for det hele.

Kan det passe, at dette er et link til den rigtige tråd?? kommer ind på en modeside..

Ahahahahaha!! Ja, det er hvad der kan ske, når man ikke får kopieret link... 2 sek, jeg finder den lige igen

Anmeld

1. november 2010

otlitrom

baby84 skriver:

Hej kitty

https://www.baby.dk/debat/67019pi1/barnloeshedsbehandling/updage-herfra-.aspx

Værs'go!

Det lyder som om det er ICSI I skal i, ja.. Men det kan sagtens lykkes. Vi var i den behandling, og jeg er nu gravid i 7 uge, efter 1. forsøg

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.