Bare en lille opdatering ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Magsen

jaaaa .. her sidder jeg så stadig med kæmpe mavsen ..tror ikke bebz har tænkt sig at komme ud endnu.. Der er ingen tegn på noget som helst og er egentlig begyndt at tro at bebz ikke kommer før igangsættelse d. 9 nov.

er virkelig virkelig træt af det hele nu og har rigtig svært ved at finde noget at være glad over for tiden..

jaa, meget neg. men kan altså ikke være pos. mere

Maggie 40+6 ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

JulieE

Maggieh skriver:

jaaaa .. her sidder jeg så stadig med kæmpe mavsen ..tror ikke bebz har tænkt sig at komme ud endnu.. Der er ingen tegn på noget som helst og er egentlig begyndt at tro at bebz ikke kommer før igangsættelse d. 9 nov.

er virkelig virkelig træt af det hele nu og har rigtig svært ved at finde noget at være glad over for tiden..

Maggie 40+6 ..

Åh... hvor jeg føler med dig. Kender fornemmelse at at baby bare ikke vil komme ud. Jeg har været nøjagtig hvor du er nærmest på dato... Baby ville bare ikke ud før jordemoderen jog hende ud med igang sættelse... Hun bliver 4 år d 9 november 

Sender dig en masse ve-støv og håber du ikke skal gå så længe endnu før du har en baby i armene!!

Anmeld

31. oktober 2010

Magsen

JulieE skriver:

Åh... hvor jeg føler med dig. Kender fornemmelse at at baby bare ikke vil komme ud. Jeg har været nøjagtig hvor du er nærmest på dato... Baby ville bare ikke ud før jordemoderen jog hende ud med igang sættelse... Hun bliver 4 år d 9 november 

Sender dig en masse ve-støv og håber du ikke skal gå så længe endnu før du har en baby i armene!!

årh, det er så nedern ..

ej hvor sjovt og så precis d. 9 hehe )

Mange tak for det, har virkelig brug for det må man sige!!

Anmeld

31. oktober 2010

JulieE

Maggieh skriver:

årh, det er så nedern ..

ej hvor sjovt og så precis d. 9 hehe )

Mange tak for det, har virkelig brug for det må man sige!!

Ja, de 2 uger efter terminen var bare slet ikke sjove Men det gode var, at det blev en meget let fødsel på 4 timer og 12 min fordi jeg var rigtig god moden til fødsel.

Håber ikke du skal vente så længe, men ellers er den 9 en god dag at have fødselsdag

Anmeld

31. oktober 2010

merichs

Maggieh skriver:

Maggie 40+6 ..

Jeg var også overbevist om at jeg ikke fødte før jeg blev sat igang for her var der absolut heller ingen tegn på fødsel. Men vupti, så kom veerne, vandet gik og så havde jeg min lille datter i armene da jeg var 41+0.

Du får lige og en ordentlig portion ve-støv....

Anmeld

31. oktober 2010

Magsen

JulieE skriver:

Ja, de 2 uger efter terminen var bare slet ikke sjove Men det gode var, at det blev en meget let fødsel på 4 timer og 12 min fordi jeg var rigtig god moden til fødsel.

Håber ikke du skal vente så længe, men ellers er den 9 en god dag at have fødselsdag

årh det var da meget godt ..

hihi, ja det må det jo være

Anmeld

31. oktober 2010

Magsen

merichs skriver:

Jeg var også overbevist om at jeg ikke fødte før jeg blev sat igang for her var der absolut heller ingen tegn på fødsel. Men vupti, så kom veerne, vandet gik og så havde jeg min lille datter i armene da jeg var 41+0.

Du får lige og en ordentlig portion ve-støv....

hmm, det er jeg så imorgen .. håber selvf. også at det sker for mig !!

mange tak for knuset og vestøvet det trænger jeg sku til :/ ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.