måske gravid..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Pige2009

3xM skriver:

Ja

vi er jo 3 x M nu istedet for kun maria og marcus ( og tænkte at man jo skal vide hvad jeg hedder for at finde mine gl.indlæg for andre nysgerrige uden for baby.dk )

Alle gamle indlæg skifter også på brugernavn Just so you know...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

3xM

Baagøe skriver:

Alle gamle indlæg skifter også på brugernavn Just so you know...

jahh men hmmm tænkte at hvis nu...så var en vis hr x herre jo ikke smart at søge indlæg emner, kun på brugernavnet

og man skal jo godtnok være mere end nysgerrig hvad han jo nok er, men for at finde dem hvis han ikke er sikker på navnet mere, det tager forhåbenlig lang tid at finde ud af det lige er mig jo...

var en tanke da 

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

3xM skriver:

jahh men hmmm tænkte at hvis nu...så var en vis hr x herre jo ikke smart at søge indlæg emner, kun på brugernavnet

og man skal jo godtnok være mere end nysgerrig hvad han jo nok er, men for at finde dem hvis han ikke er sikker på navnet mere, det tager forhåbenlig lang tid at finde ud af det lige er mig jo...

var en tanke da 

Forhåbentlig

Anmeld

1. november 2010

3xM

Baagøe skriver:

Forhåbentlig

ja, eller ved ikke om sådan noget idet hele tagét kan bruges i evt statsforvaltningen, eller om jeg bare er parnoid

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

3xM skriver:

ja, eller ved ikke om sådan noget idet hele tagét kan bruges i evt statsforvaltningen, eller om jeg bare er parnoid

Alle spor du efterlader dig, kan bruges mod dig...

Anmeld

1. november 2010

3xM

Baagøe skriver:

Alle spor du efterlader dig, kan bruges mod dig...

HMMMM

men vel kun hvis de har direkte relevans for milas ?

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

3xM skriver:

HMMMM

men vel kun hvis de har direkte relevans for milas ?

Jamen søde... Det har alt hvad du laver jo inddirekte. Jeg ved godt det er at sætte det på spidsen, men tænk alligevel over det. Uanset hvad, kan du altid kontakte Henrik for at få ham til at slette indlæg og tråde, hvis der skulle blive noget. Det har han gjort en enkelt gang for mig

Anmeld

1. november 2010

3xM

Baagøe skriver:

Jamen søde... Det har alt hvad du laver jo inddirekte. Jeg ved godt det er at sætte det på spidsen, men tænk alligevel over det. Uanset hvad, kan du altid kontakte Henrik for at få ham til at slette indlæg og tråde, hvis der skulle blive noget. Det har han gjort en enkelt gang for mig

ahhh oki, hmmm tjah nu var det lige det omkring kæresten jeg nok følte blev udbasuneret som hvertfald ikke kommer ham ved jo...men ok på den anden side må jeg formå milas´far har et liv som ikke drejer sig om at skal finde ud af en masse og mig og hvad vi fortager os-må jeg formå trodsalt

Anmeld

2. november 2010

Pige2009

3xM skriver:

ahhh oki, hmmm tjah nu var det lige det omkring kæresten jeg nok følte blev udbasuneret som hvertfald ikke kommer ham ved jo...men ok på den anden side må jeg formå milas´far har et liv som ikke drejer sig om at skal finde ud af en masse og mig og hvad vi fortager os-må jeg formå trodsalt

Ja, man skal heller ikke tænke alt for meget over det, så kan man jo ikke være til eller foretage sig noget som helst

Anmeld

2. november 2010

OS73

Hvor jeg dog kan følge dig, da jeg er i samme sted som dig. Her har vi også brugt kondom, og ikke taget chancer

Min mand og jeg har et barn på 4,5 og så den lille på 8 mdr., og jeg synes efterhånden det er lang tid siden, at jeg skulle have haft besøg af "tante rød".

Jeg er sikker på, at min mand ikke vil have et barn mere (han har også et barn med en anden, men dette barn er 13 år): Jeg selv kan virkelig ikke få mig til og få det fjernet (hvis det er), da jeg har prøvet og få fjernet et foster, dog var det dødt i uge 14, men jeg synes ikke det er sjovt, og med tanke på alle dem der har svært ved og blive gravid. Ved gost det sikkert bliver hårdt, men børn er guld værd.

Nu vil jeg ikke bekymre mig mere, for måske "tante rød" bare er sen på den  men nøj jeg tænker og tænker.............

Er spændt på at høre, om du er gravid eller ej....

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.