HJÆLP - Vil lige høre jer ad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Anonym trådstarter

Er ano. da jeg ikke vil dele med mine venner og veninder ( som også er begyndt at bruge denne dejlige side ), hvis der nu sku være optakt til noget..! Håber det er okay..

Jeg har nu i 29 timer haft en rigtig ubehagelige smerte i min lænd, trekantsområdet foran, også i skeden..!! Er i uge 37 - så tænker det evt. kan være en kommende fødsel? Men hvornår skal jeg lige reagerer?.. Min mave er STEN HÅRD hele tiden.. Men sådan ca 1 gang hvert kvarter kommer der lige en bølge af smerte op i mig - hvor jeg både får svedtur, og kan ikke være nogen steder..!!

Aner ikke lige hvornår pokker jeg skal reagere og prøve at ringe på fg..!! For der er ingen styr på tiden andet end at jeg ca. får den her tur hvert kvarter men det varer ikke sådan voldsomt længe.. Har døjet meget med plukveer, men de har aldrig været smertefulde som det her er..

Har i nogen ideér om hvad det er - eller hvornår skal jeg reagerer? I nat kunne jeg ikke sove for smerterne, og ku slet ikke ligge stille når jeg fik sådan en tur..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

4kløver

Ring til fødegang

Anmeld

31. oktober 2010

AWO

Hvis det gør ondt, så ring til fødegangen! Hellere ringe en gang for meget end for lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.