Maven er blevet mindre!! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.675 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Jeg er nu 14+1 og maven er blevet mindre, end den har været tidligere...synes egentlig det er lidt mærkeligt?

Jeg har ikke taget på de sidste 8 uger, men altså - maven skal vel ikke ligefrem blive mindre?!
Den eneste fornuftige grund, jeg selv kan finde er, at jeg ikke er dårlig længere. Og min mave "hæver" altid, når jeg er dårlig. Så måske er det dét? Men synes nu alligevel, det er lidt underligt...

Er der nogen af Jer andre, der har været i samme situation?

Kh T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Bavianis

Tror du ikke det kan være fordi du ikke er så oppustet længere? Min mave kan "springe flere uger" afhængig af min tarm-funktion

Knus Susanne

Anmeld

31. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Jo måske - jeg bliver bare nervøs!

Kan den også springe dén vej - altså at den bliver markant mindre? Jeg synes, det er ret meget...

Anmeld

1. november 2010

Chewy

mortil3dejligepiger skriver:

Jo måske - jeg bliver bare nervøs!

Kan den også springe dén vej - altså at den bliver markant mindre? Jeg synes, det er ret meget...

Det gør min mave altså også. Jeg er 16+0 i dag. Om morgenen er den markant mindre, end lige inden jeg går i seng. Faktisk var min mave større i 6-7-8 uge end nu, men det var fordi jeg var enormt oppustet. Har hørt om mange, der ikke begyndte at ligne en gravid før uge 19-20-21 stykker. Så tror altså ikke du skal være bekymret Den lille er jo heller ikke ret stor endnu, så derfor er det lidt din krop der afgører mavens størrelse indtil videre, ikke baby.

Op med humøret og tro på det

Knus

Anmeld

1. november 2010

Sakris

Det har jeg også oplevet. Omkring uge 14-16 blev min mave også lige pludselig mindre. Og min mave vokser i hak. Så sker der ikke noget i 3 uger, også er den lige pludselig vokset nogle cm.  Min vægt svingede også helt vildt. Så tog jeg 1,5 kg på i løbet af 2 uger, også tabte jeg mig 1 i den næste. Og det gør jeg i små udsving stadig selvom jeg er i uge 33. Barnet tager ikke skade. Og jeg fik af vide af min læge at jeg ikke skulle være bekymret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.