Billige julegaver online?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Ox.

Hey piger ..

Vi har ikke så mange penge og heller ikke tid i år til at kunne købe julegaver, har shoppet en del af dem, men pyyyh

Kender i et godt sted på nettet, hvor man kan finde lækre ting til både børn, voksne osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Mira0911

Jeg følger med her... Vi har heller ikke lige så meget at gøre med, nu hvor vi flytter... 

Anmeld

31. oktober 2010

Ox.

Nej det er ikke helt nemt så søde ...

Anmeld

31. oktober 2010

FrkT

Jeg følger også med 

Anmeld

31. oktober 2010

ekzunz

Sidste år købte jeg en del på Amazon.co.uk. Det var bl.a. en del StarWars udstyr til min søn. Fragten kan være temmelig hamper, men de kører i øjeblikket en kampagne med fri fragt til Danmark på en masse varer.

Anmeld

31. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det kommer an på hvilke ting du/i søger, men jeg synes faktisk at Ellos.dk har en del lækre ting- både tøj, spil, elektronik, boligting osv. i alle prisklasser.

Vil man købe et smykke, eller accessories og tøj til nogen, så har asos.com en masse lækre varer til ok penge, og de har også rigtig mange ting på tilbud altid.

Anmeld

31. oktober 2010

Ox.

Ok - tak for det piger!

Anmeld

31. oktober 2010

Mormilla

Jeg brugte nettorvet.dk sidste år og i år. De har nogen billige ting

Anmeld

31. oktober 2010

Sofia

Tøjgaver fås billigt i H&M og kan jo også bestilles på nettet. Men måske hvis du ventet lidt med at købe julegaverne, kan det være der når at komme udsalg.. sidste år startede udsalget jo allerede inden jul

Anmeld

31. oktober 2010

Ox.

Sofia skriver:

Tøjgaver fås billigt i H&M og kan jo også bestilles på nettet. Men måske hvis du ventet lidt med at købe julegaverne, kan det være der når at komme udsalg.. sidste år startede udsalget jo allerede inden jul

Jeg har slet ikke tid i år, da jeg har min fagprøve, og skal overarbejde stort set hele julemåneden, så det meste bliver netkøb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.