Baby med til frisør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.557 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

fit_fys

Hej!

Jeg står i den situation at jeg snart skal klippes (dejligt!). Problemet er bare, at jeg ikke rigtig har mulighed for at få min søn passet mens jeg er til frisør, medmindre jeg venter 2-3 uger. Min søn er 1 måned gammel. Spørgsmålet er, om jeg kan tage ham med til frisøren? Er der mange dampe osv. han kan indånde fra hårfarve fx? Jeg skal ikke selv ha farvet håret...

Tine, der gerne snart vil klippes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Brams

T.K. skriver:

Hej!

Jeg står i den situation at jeg snart skal klippes (dejligt!). Problemet er bare, at jeg ikke rigtig har mulighed for at få min søn passet mens jeg er til frisør, medmindre jeg venter 2-3 uger. Min søn er 1 måned gammel. Spørgsmålet er, om jeg kan tage ham med til frisøren? Er der mange dampe osv. han kan indånde fra hårfarve fx? Jeg skal ikke selv ha farvet håret...

Tine, der gerne snart vil klippes!

Hej og først et stort tillykke med din søn

Jeg ville helt sikkert ikke tage ham med til frisøren for som du selv skriver er der masser af dampe fra både farvning og permanent, det er ikke godt for sådan en lille mand.

Anmeld

31. oktober 2010

Malthes mor

hvad med at få det hele passet sammen, så når du skal klippes så skal han sove. Det har jeg gjort et par gange. Malthe stod udenfor frisøren med alarm og sov, og jeg fik en stol, så jeg kunne kigge ud på barnevognen.

Anmeld

31. oktober 2010

NoName

Jeg tog en veninde med til frisøren, så kunne hun være barnepige imens... så fik vi det passet sådan til at jeg var ved frisør imellem 2 amninger.... dvs jeg blev farvet og ikke andet, det kunne vi ikke nå...

og TILLYKKE med sønnemand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.