søndag inkl pict. hvad lavede i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Meliora

Shopping med min kæreste hele egtermiddagen:-) hyggeligt men hårdt;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

3xM

FruRafn skriver:

Shopping med min kæreste hele egtermiddagen:-) hyggeligt men hårdt;-)

hårdt at shoppe

i loooooov it

Anmeld

31. oktober 2010

Meliora

3xM skriver:

hårdt at shoppe

i loooooov it

Vi vadede rundt på fisketorvet non-stop i 4 timer, hvor vi primært skulle finde vintersko til min kæreste og han ku IK bestemme sig. Så er det sku lidt hårdt når der er en milliard mennesker også;-)

Anmeld

31. oktober 2010

3xM

FruRafn skriver:

Vi vadede rundt på fisketorvet non-stop i 4 timer, hvor vi primært skulle finde vintersko til min kæreste og han ku IK bestemme sig. Så er det sku lidt hårdt når der er en milliard mennesker også;-)

SÅ var jeg også flejnet, og mænd brokker sig over vores shoppe gen hmmmm

her ville det tage en time om at købe 4 par sko

Anmeld

1. november 2010

mariamiss6

Jbk skriver:

Jeg vil helst ikke lægge billeder ind af hvad jeg lavede... men det har været en god søndag morgen-middag-eftermiddag....

LOL lyder lidt som min søndag aften hehehehehehehhe....

Hmmm der ligger faktisk et par billeder på face af hvad jeg lavede igår.... Det er egentlig okay pæne billeder, men der var sandelig ikke børn involveret, siden de jo var hos deres far..... et af billederne er dog temmeligt afslørende.... Fiks pist en hel masse flødeskum, selvom min mave altså er godt rund i forvejen

Anmeld

1. november 2010

Diana...

Her var vi hjemme hos Mette her inde fra. Manden min skulle hjælpe dem med at male og så hygget mig og mette med børnene SÅ HYGGELIG det var lige hvad jeg trængte til. 

Anmeld

1. november 2010

june1987

3xM skriver:

aj cool, det ville da være sjov at prøve( ikke at jeg sikkert kan )

det er sjovt at prøve jeg er heller ikke ret god men der er udfordringer i det og helt klart noget mine børn også skal prøve når de bliver ældre.. de har prøvet lidt af den lille bane med hjælp

Anmeld

1. november 2010

Brams

3xM skriver:

ihhh det lyder ikke dårligt, øøøv det skulle man jo have vidst

Ja der var vist heller ikke blevet reklameret meget med det tror jeg og som sagt var det også et tilfælde at vi var der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.