Bliver så varm om hjertet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. august 2008

KHS

Ja, overskriften siger egentligt alt... Jeg skrev et indlæg om hvad vi havde været ude for med vores dreng, da han blev alvorligt syg, og vi selv måtte tage sagen i egen hånd, da hverken vagtlæge eller alarmcentralen tog os alvorligt. Jeg fik så mange trøstende og varme tilbagemeldinger, at jeg simpelthen sidder her og bliver helt rørt :'( (L) Hvor er I alle søde, betænksomme og empatiske!!! Tænk at mennesker man ikke kender, giver deres sympati og medfølelse... Det er da stort! Min lille seje gut af en søn er i stadig bedring. Han er ved at komme ovenpå igen. Han har endda (næsten) glemt at han ikke kunne kravle rigtigt (før han blev syg), og mosler derfor rundt nu :D Tusind tak til jer alle for jeres dejlige ord!!! 1000 (H) Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2008

moniquesmor

årh det var godt. det var også en slem omgang i skulle igennem:'( håber virkelig i går vidre med sagen for det er ikke måde af behandle folk på>(

Anmeld

9. august 2008

KHS

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] årh det var godt. det var også en slem omgang i skulle igennem:'( håber virkelig i går vidre med sagen for det er ikke måde af behandle folk på>([/citat] Vi går helt klart videre med sagen! Både til Patientklagenævnet (om end jeg ikke tror der sker det helt store ved det), OG medierne!!! Så hvis der bliver en historie ud af det, skal I nok få det at vide. Skal nok holde jer underrettet. (H) Katja

Anmeld

9. august 2008

MorCamilla

Det var dejligt at høre at han er i bedring.. :) Det er jeg glad for.
Jeg kan godt forstå at I vil gå videre med det. Det havde jeg også gjort hvis det var mig, det er helt sikkert..

Knus fra Camilla.

Anmeld

9. august 2008

3rollinger

Hej Katja

Hold da op!! Jeg har foerst lige laest det indlaeg du henviser til. Sikke da en oplevelse. Og sikke et held at du stolede paa dig selv.

Tit er vi jo nok meget autoritetstro og hvis laegen siger det... Men vi kender heldigvis bedst selv vores boern og vi ved hvornaar den virkelig er gal.

Godt at alt endte godt og han lyder til at vaere en sej lille gut som nok snart skal komme sig helt.

Knus
Trine

Anmeld

9. august 2008

bette

det er såååå fedt du går videre med det.. det hjælper jo også os andre fortvivlede mødre der ringer til dumme lægevagte...

har faktisk også været udsat for at mikkel faldt bagover og begyndte at græde.. jeg tog ham op til mig og så faldt han bare sammen og kunne overhovedet ikke få kontakt med ham.. så begyndte at råbe panisk.. så slog han øjnene langsomt op, men virkede dog stadig træt..

ringede straks til vagtlægen.. men han sagde bare at så længe jeg havde kontakt med ham skulle det nok gå.. helt seriøst var sååå pisse bange.. og tjekkede ham hundrede gange om natten hvor han skulle sove.. puha grimt.. men ja jeg synes generelt altid jeg bliver talt grimt til når jeg ringer til vagtlægen.. hader dem:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.