forvirret over kærestens mor ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Maja88

vmullepiigen skriver:

ja jeg tror bare jeg skal tage mig sammen og få det gjort.. finder mig fandme ikke mere fr hendes side af.. det ikke hendes lejlighed!!

nej er det jo ikke.. du kunne jo spørge hende hvordan hun ville have det hvis situationen var omvendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

densmukkeline

Maja88 skriver:

nej er det jo ikke.. du kunne jo spørge hende hvordan hun ville have det hvis situationen var omvendt.

hjemme ved hende må vi næsten ikke pille ved noget.. !!

jeg tør næsten ikke spise hjemme ved dem efterhånden fordi vi begge har fået en over kinden fordi vi skulle ha os en mad og hun syntes det grisede !!

Anmeld

31. oktober 2010

Den lykkelige

Mine svigerforældre og sviger familie snakker også om tingene som om det kun er min kærestes.. selvom vi har fælles hus, hund, bil osv.. vi betaler begge til det og det er noget vi har anskaffet os EFTER jeg kom ind i billedet.. Men alligevel er det altid ham/hans.. Selvom det er mig som klare ALT med det økonomiske (rent praktisk), renovere huset osv, mig som har gået hjemme med hunden i snart 2 år.. så er det alligevel altid HANS.. Så tror måske det er meget almindeligt..

Mht. hun bare går ind, så husk at låse døren og sig til hende i ikke bryder jer om det.. Kan jo ikke være rigtig!!

Anmeld

31. oktober 2010

densmukkeline

milopilo skriver:

Mine svigerforældre og sviger familie snakker også om tingene som om det kun er min kærestes.. selvom vi har fælles hus, hund, bil osv.. vi betaler begge til det og det er noget vi har anskaffet os EFTER jeg kom ind i billedet.. Men alligevel er det altid ham/hans.. Selvom det er mig som klare ALT med det økonomiske (rent praktisk), renovere huset osv, mig som har gået hjemme med hunden i snart 2 år.. så er det alligevel altid HANS.. Så tror måske det er meget almindeligt..

Mht. hun bare går ind, så husk at låse døren og sig til hende i ikke bryder jer om det.. Kan jo ikke være rigtig!!

nøjjj det er simpelthen til at blive så skringrende tosset over!! kan blive så eddike stjerne tosset når hun altid skal sige hendes søns!! næste gang sætter jeg hende sku på plads og fortæller hende nogle ting..! gider ikke høre på det mere!!.. min mor har aldrig sagt mit. men vores!! men har du ikke taget en snak med dem om det? hvis du har haft modet på det!? det er overhovedet ikke nemt det der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.