Computer hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Becks

Jeg har en hotmail, som jeg ikke har brugt i ca 6 mdr. 

Problemet er, at jeg gerne vil slette den, men det kan jeg ikke.. Jeg har fået af vide af flere nu, at de modtager virus mail fra mig af, ved ikke hvordan min hotmail sender dem videre, men det er da skide irriterende synes jeg.. Nogle der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Lucipher

Jeg ved ikke helt hvordan du sletter den, men start med at skifte password. Der er nogen der har fået adgang til din konto og derfra sender dem ud.

Hilsen Julie

Anmeld

31. oktober 2010

Becks

Lucipher skriver:

Jeg ved ikke helt hvordan du sletter den, men start med at skifte password. Der er nogen der har fået adgang til din konto og derfra sender dem ud.

Hilsen Julie

Oki, tak vil jeg gøre

Anmeld

31. oktober 2010

Vidunderligeunger

jeg tror ikke man kan slette den... Min gør det samme. Jeg har bare ladet stå til.. den må passe sig selv.. og så har jeg sendt en mail rundt fra min nye mail, om at folk IKKE må lukke mails fra den gamle mail op

Anmeld

31. oktober 2010

Becks

BlyViol skriver:

jeg tror ikke man kan slette den... Min gør det samme. Jeg har bare ladet stå til.. den må passe sig selv.. og så har jeg sendt en mail rundt fra min nye mail, om at folk IKKE må lukke mails fra den gamle mail op

Jeg har nemlig også bare ladet stå til, og oprettede én igennem gmail istedet.. 

Jeg har hørt at man ikke skulle logge på i 30 dage, så ville den blive deaktiveret og efter 60 dage blive slettet, men den er der da endnu 

Anmeld

31. oktober 2010

Vidunderligeunger

Tutter skriver:

Jeg har nemlig også bare ladet stå til, og oprettede én igennem gmail istedet.. 

Jeg har hørt at man ikke skulle logge på i 30 dage, så ville den blive deaktiveret og efter 60 dage blive slettet, men den er der da endnu 

hehe sært. jeg gjorde akkurat det samme. oprettede en g-mail i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.