øver træt af at være bange for at miste:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

betiinsen

hej piger. ved godt mange er jer har det sådan, er i uge 11 og er blevet scannet 5 gange indtil nu. sidste var i uge uge 9 mener jeg. alt var fint, men er hele tiden så bange for det kære lille hjerte ikke slår længere. har idag ikke haft lige så meget kvalme mere som jeg plejer og så bliver jeg bekymret igen igen.. arhh det er irriterende jeg hele tiden er så bange.. ville egentligt ikke noget med det her, synes bare at ventetiden er lang. skal til scanning om 2 uger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Kb

betiinsen skriver:

hej piger. ved godt mange er jer har det sådan, er i uge 11 og er blevet scannet 5 gange indtil nu. sidste var i uge uge 9 mener jeg. alt var fint, men er hele tiden så bange for det kære lille hjerte ikke slår længere. har idag ikke haft lige så meget kvalme mere som jeg plejer og så bliver jeg bekymret igen igen.. arhh det er irriterende jeg hele tiden er så bange.. ville egentligt ikke noget med det her, synes bare at ventetiden er lang. skal til scanning om 2 uger..

Ja som du selv skriver er det jo helt normalt at man er bange for at miste, det er vel nærmest en selvfølge. Men alle de scanninger der findes i verden kan ikke forhindre man aborter, hvis det skulle ske.

Der er altså ikke så meget andet at gøre end at prøve at nyde graviditeten og ligge negative tanker på hylden..... 

Må man spørger hvorfor du er blevet scannet 5 gange allerede????

Anmeld

31. oktober 2010

Omerovic

betiinsen skriver:

Hvorfor du været til så mange scanninger?

Jeg forstår godt at du er bange, det var jeg også konstant, turede ik at gå på wc'et i rædelse om at der ville være blod osv.. det jeg endelig ville sige er, det er jo hlet normal at være så skide bange hele tiden, det er vel en del af at blive mor

Ja jeg skulle ha født i torsdags og jeg er stadig bange for at der sker noget, jeg tror aldrig at det stopper der vil altid være noget at bekrymre sig om

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

betiinsen skriver:

Håber du snart kan finde lidt ro indeni

Held og lykke med det hele!

Anmeld

31. oktober 2010

Maise

Det er helt normalt at ens graviditetessymptomer, som kvalme, træthed, ømme bryster m.m. går i sig selv omkring de 12 uger. Men de kommer stærkt igen nogle af dem. selv blev jeg også scannet omkring 4-5 gange inden uge 12 da jeg havde arborteret 2 gange før og jegj har pco, så de ville gerne følge mig tit. Det skulle vise sig at jeg nåede at blive scannet omkring 10 gange mere inden jeg fødte fodi jeg pletblødte meget i min graviditet, havde graviditetssukkersyge, og andre graviditetesskavanker. man bliver til sidst ligeglad med at glo på sin unge på skærmen når man for 4 uge i træk kl. 3 om natten skal scannes akut.

Så nyd du bare dine scanniger, det er helt ok og ja man har de bange tanker det er helt normalt.til dig og held og lykke med det hele.

maise

Anmeld

31. oktober 2010

merle2010

jeg var osse meget nervøs.. men mest når jeg ikke mærkede liv en hel dag.. så var osse til nogen ekstra scanninger for at tjekke at det hele var som det skulle være.. bare tag det roligt og nyd at den lille har det godt nu.. der er jo ikke noget ved at gå og være nervøs hele tiden..

Anmeld

31. oktober 2010

betiinsen

tal piger for jeres dejlige svar..  har været til scanning fordi de først havde mistanke om graviditet udenfor livmoderen, derefter var jeg til en tryghedsscanning på en privat klinik fordi jeg gerne ville se hjertet slå. ( har selv en kronisk hjertefejl) og så fik jeg at vide det ikke var vokset i 3 uger og hjertet ikke slog. skulle have det fjernet næste dag, men da de scannede mig inden fandt de ud af jordemoderen havde taget fejl, hjertet slog og alt var som det skulle være. og spiren var også den rigtige størrelse. derefter har jeg været til tryghedsscanning på sygehuset en gang mere, og sidste gang jeg var til scanning var fordi jeg havde lidt brunt udflåd.. men hver gang har det været fint.. men er så nervøs hele tiden..

Anmeld

31. oktober 2010

BabyMus

Puuuha kan godt forstå du har det sådan og det må være svært at vente på næste scanning. Meeen tror du ikke du skal prøve at lade være med at tænke på det? Ved godt det er hårdt, men det er bare sådan noget at hvis man hele tiden går og tænker på noget, så får man bare kørt sig selv helt op i en spids og så bliver det endnu værre. Prøv at slappe af, selvom det er svært, og tænkt på de positive ting i stedet for. Bare vær glad for du har en lille bebs i maven og det hele nok skal gå. Kun positvie tanker. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.