fertilitets-test?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Dorthe1986

Jeg har heller ikke oplevet problemer med at komme ind i "systemet", selvom der ikke var gået et år, da vi henvendte os. Tror der var gået 6-8 mdr og vi blev straks kørt videre i systemet, hvilket jo slet ikke viste sig var nødvendigt i sidste ende Men er din cyklus regelmæssig eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

CmarianN

Chalala85 skriver:

nu spørg jeg nok dumt, men hvorfor vil lægen ik teste dig før du har uregelmæssig cyklus i 1 år? Vi har prævet siden marts og min cyklus er regelmæssig.

Fordi han er træls og dum

De er bare generelt sådan i vores lægehus at de ikke skal bruge for mange på os

De nægtede også at tage en blodprøve for at se om jeg var gravid da jeg var gået 23 dage over tid, fordi det kostede mere end en urin-prøve.

Vil gerne skifte læge, men ved ikke hvordan jeg skal vælge en anden, for vedkommende kan ligeså godt være ligeså stejl som ham jeg har nu?!

What to do?!?!?!

Anmeld

31. oktober 2010

Chalala85

CmarianN skriver:

Fordi han er træls og dum

De er bare generelt sådan i vores lægehus at de ikke skal bruge for mange på os

De nægtede også at tage en blodprøve for at se om jeg var gravid da jeg var gået 23 dage over tid, fordi det kostede mere end en urin-prøve.

Vil gerne skifte læge, men ved ikke hvordan jeg skal vælge en anden, for vedkommende kan ligeså godt være ligeså stejl som ham jeg har nu?!

What to do?!?!?!

Ej det lyder da helt vanvittigt! min læge har da taget blodprøve på mig 3 gange fordi jeg var nys om jeg var gravid eller ej..

Hvis jeg var dig ville jeg bare få en ny og så håbe på det bliver bedre..

det der kan i jo ikke være tjent med.

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Dorthe1986 skriver:

Jeg har heller ikke oplevet problemer med at komme ind i "systemet", selvom der ikke var gået et år, da vi henvendte os. Tror der var gået 6-8 mdr og vi blev straks kørt videre i systemet, hvilket jo slet ikke viste sig var nødvendigt i sidste ende Men er din cyklus regelmæssig eller hvordan?

Iiiih se nu bliver jeg igen mere træt af min læge. Et svar som dit har jeg også fået ude i det private...

Min cyklus startede fint, så gik det i kuks, så fint igen og nu de sidste par måneder i kuks igen. Jeg får måske min mens her den 7 nov. men kan jo ikke regne med noget..

Anmeld

31. oktober 2010

Dorthe1986

CmarianN skriver:

Iiiih se nu bliver jeg igen mere træt af min læge. Et svar som dit har jeg også fået ude i det private...

Min cyklus startede fint, så gik det i kuks, så fint igen og nu de sidste par måneder i kuks igen. Jeg får måske min mens her den 7 nov. men kan jo ikke regne med noget..

Da jeg kom på klinik, sagde de tab dig og så kom igen  Synes virkelig det var nederen, for det virkede lidt uoverskueligt, men tog mig sammen og nu er jeg gravid helt uden hjælp.

Men min cyklus var noget værre rod også... men kan du have pco?

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Chalala85 skriver:

Ej det lyder da helt vanvittigt! min læge har da taget blodprøve på mig 3 gange fordi jeg var nys om jeg var gravid eller ej..

Hvis jeg var dig ville jeg bare få en ny og så håbe på det bliver bedre..

det der kan i jo ikke være tjent med.

nej det er også sådan jeg har det...

jeg tænker også bare HVAD SÅ NÅR JEG ER GRAVID ELLER HAR FØDT...

Vil han så også SPARE på mig eller min baby der?

Anmeld

31. oktober 2010

Chalala85

CmarianN skriver:

nej det er også sådan jeg har det...

jeg tænker også bare HVAD SÅ NÅR JEG ER GRAVID ELLER HAR FØDT...

Vil han så også SPARE på mig eller min baby der?

ja præcis! endnu en grund til at skifte læge såhurtigt som muligt så dukan blive taget seriøst!

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Dorthe1986 skriver:

Da jeg kom på klinik, sagde de tab dig og så kom igen  Synes virkelig det var nederen, for det virkede lidt uoverskueligt, men tog mig sammen og nu er jeg gravid helt uden hjælp.

Men min cyklus var noget værre rod også... men kan du have pco?

Jeg vil KLART også få at vide jeg skal tabe mig, er også en stor pige.

Lægen nævnte på et tidspunkt PCO, men ikke noget de vil undersøge mig for, før de har chekket min fyr når vi har prøvet et års tid og SÅ vil de sende mig videre... så tænker jeg kan forvente at jeg om et år fra nu er kommet videre i systemet

Anmeld

31. oktober 2010

CmarianN

Chalala85 skriver:

ja præcis! endnu en grund til at skifte læge såhurtigt som muligt så dukan blive taget seriøst!

Jeg må se om jeg kan finde frem til en fornuftig læge...

Anmeld

31. oktober 2010

Dorthe1986

CmarianN skriver:

Jeg vil KLART også få at vide jeg skal tabe mig, er også en stor pige.

Lægen nævnte på et tidspunkt PCO, men ikke noget de vil undersøge mig for, før de har chekket min fyr når vi har prøvet et års tid og SÅ vil de sende mig videre... så tænker jeg kan forvente at jeg om et år fra nu er kommet videre i systemet

Åhh jeg er træt af de læger nogen gange!! Men selvom du måske ikke har pco, så kan jeg anbefale dig at prøve at spise efter bogen "spis dig gravid".... Og selvom du ikke har pco, så kan du tabe dig rigtig meget. Jeg tabte 13 kg på tre måneder. Og det var den kost + vægttabet selvfølgelig der resulterede i at jeg blev gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.